Whitney G.: Barátod: Carter





Fülszöveg:

"Barátok vagyunk.

Csak barátok. De tényleg…

Arizona Turner negyedik óta a legjobb barátom.
Akkor is az volt, amikor éppen „utáltuk” egymást.
Az első csókokon, az első randikon, az első csalódásokon át támogattuk egymást.
(Még az egyetemeink is pár perc távolságra voltak egymástól…)
Annyi éven át – mondjon bárki bármit – sose léptük át azt a bizonyos határt.
Nem is gondoltam rá. Nem akartam rá gondolni.
Ám egy éjszaka minden megváltozott.
Legalábbis mindennek meg kellett volna változnia…
Barátok vagyunk. Csak barátok.
Mondogatom, amíg ki nem derül, tényleg „csak” a legjobb barátom-e…
Üde, szívderítő olvasmány tavaszi töltekezéshez, nyári strandoláshoz, őszi lazuláshoz és téli kuckózáshoz.

Szurkolj te is a bimbózó románc hőseinek!"





Értékelés:

Whitney G. munkássága nem ismeretlen számomra. Már olvastam egy másik regényét, ami szintén a Könyvmolyképző Kiadó gondozásában jelent meg (Alapos kétely). Már ez a regény is tetszett, illetve szeretem az ilyen „legjobb barátokból szerelmesek” típusú történeteket, így kíváncsian vártam, mit alakít ez a könyv.

A történetet váltott szemszögben (Arizona és Carter) ismerhetjük meg. Az ilyen történetek különösen közel állnak hozzám, mert szerintem ilyenkor sokkal közelebb kerülünk mindegyik szereplőhöz és sokkal jobban átláthatjuk a történetszálakat is. A fejezetek címeit pedig egy-egy Taylor Swift szám adja. Kicsit fura volt a férfi szemszögnél is Taylor Swift számokat olvasni, de végül is ettől képes voltam elvonatkoztatni.

Alapvetően én mindkét karaktert megkedveltem, de voltak a történet során olyan cselekedeteik, amiket nem értettem, nem voltak kiforrottak vagy éppen le tudtam volna ütni őket, miközben megkérdezem, hogy „ez most komoly?”. Alapvetően nem szeretem a levélregényeket, – és bár ez nem az, – kicsit tartottam tőle, hogy zavarni fognak az apró levelezések, sms-ezések, de kellő mennyiség került a regénybe, ami még nem zavaró és pluszt ad a történethez.

A regény cselekménye elég kiszámítható, de engem mégsem zavart. Carter és Arizona szuperek együtt és nem éreztem, hogy a tagadó szenvedésük túlságosan elnyújtott lett volna. Csak úgy szikrázik köztük a levegő az elejétől kezdve és a legelején még csak észre sem veszik, amit mindenki más igen. Vicces volt tudni, amit ők nem tudnak. Igazából már a legelejétől tudni lehet, hogy – bár ők erőteljesen tiltakoznak ellene – a szex mindent megváltoztat majd köztük.

Jókat nevettem a regény olvasása közben, sokszor hangosan felkacagtam, máskor pedig olvadoztam az érzelmektől, megint máskor pedig legyezgetnem kellett magam a lapokon átütő szenvedélytől.
Nem kell többet várni tőle, mint ami: könnyed, szórakoztató, nyári olvasmány egy szeretnivaló párossal.





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vi Keeland - Penelope Ward: Nagyképű öltönyös

Netflixen elérhető könyvadaptációs ajánló 7. rész

Harry Potter & Legendás állatok - Útmutató a varázslóvilághoz