Az első könyves dobozom



Bevallom, már régóta szemezek a különböző könyves dobozokkal. Sok róluk készült videót, bejegyzést néztem már meg, böngésztem már át, de valahogy eddig még nem szántam rá magam a rendelésére. Pedig sok olyan témájúval találkoztam már, amire azt mondtam, hogy nekem ez kell, de mindig volt bennem egy kis félsz, hogy mi lesz ha nem fog tetszeni? Mert azért valljuk be, hogy nem túl olcsók ezek a könyves csomagok. Amikor meg elszántam volna magam rá (pl: Harry Potteres vagy Legendás állatok és megfigyelésük), akkor meg lecsúsztam róluk. Az ilyen népszerű témájú dobozokat mindig hamar elkapkodják. Most sem volt ez másképp. 

A BubbleBook csapata által készített Friends (vagyis Jóbarátok) témájú dobozról van szó. Mire megrendeltem volna, ismét belecsúsztam abba a problémába, hogy elfogytak a dobozok, így nem tudtam megrendelni. Gondoltam, teszek egy próbát a készítőknél, hátha lesz még mód megvásárolni a dobozt. Legnagyobb örömömre volt még nekik egy elfekvő csomagjuk, aminél választhattam, hogy könyvvel vagy anélkül kérem-e. Mindenképp szerettem volna elolvasni a nemrég megjelent Jóbarátok-generáció kötetet, így kézenfekvőnek tűnt a könyves verziót választani.

Nagyon gyorsan és hatékonyan dolgoztak, amit ezúton is köszönök nekik!
A doboz a szállítás közben megsérült, ezért egy kicsit aggódtam, amikor átvettem a csomagponton, hogy minden épségben ideért-e. Annyira jól kibélelték a dobozkát, hogy minden sértetlen volt, amit küldtek.

Hatalmas izgalommal estem neki a doboznak, mint egy kisgyerek a karácsonyfa alatti ajándékainak. De persze tudtam, hogy szeretnék egy bejegyzést készíteni róla, így fázisfotókat is készítettem. Szuper élmény volt elemeire bontani a dobozt. A kártyát, amin a csomag tartalmának leírása található, direkt félretettem, hogy meglepetés legyen. El kell mondanom, hogy egyáltalán nem csalódtam a csomagban. Csupa olyan dolog van benne, amik egy Jóbarátok rajongónak a szívébe találnak. 







A csomag tartalma:





Saul Austerlitz: Jóbarátok-generáció könyv


Nagyon kíváncsi vagyok a kötetre. Még csak nemrég szippantott be a hat jóbarát története, így mindenképpen szeretném újranézni a sorozatot mielőtt elolvasnám a könyvet, hogy minden részletre jól emlékezzek. Ezen egyébként már rajta vagyok a Netflixnek hála. 







Jóbarátok uzsidoboz

Először azt hittem, hogy csak egy darab doboz, de ahogy kinyitottam, mint a matrjoska babánál, egymásba volt téve három doboz. Mindhárom doboz más stílusú, de mindegyik a sorozathoz köthető motívumokkal.







Füzet


Egy A/5-ös vonalas füzet, ami belül is tartalmazza a Friends motívumot, kívül pedig az ikonikus jelenetből származó Pivot, Pivot, Pivot! felirattal. (Akik angolul nézik, mint én, ők tudják, melyik a jelenet, de belinkelem a videót)







Könyvjelzők


Három darab könyvjelző, melynek mindegyikén a Jóbarátokból származó idézetek és szimbólumok találhatók. Egy könyvmoly mindig örül a könyvjelzőnek.





Heti tervező


Szerintem ez az egyik legjobb dolog a csomagban. Már egy ideje nézegettem a neten ezt a tervezőt, amit Monica ajánlásával tettek bele a csomagba. Én magam is szeretem, ha rendszerezve vannak a dolgaim, így ennek a tervezőnek mindenképpen hasznát fogom venni.




Central Perk bögre


Óriási, és egyszerűen imádom!!! Nagyon szeretek teázni és mindig
problémám akad a bögre választással, mert sosem találok megfelelő méretűt. A normál méretű bögrék egy őszi-téli napon nekem kevésnek bizonyulnak a teázás terén. De ez...ez valami fantasztikus. Óriási és zöld és Central Perkös! Ja és a bónusz, hogy van hozzá egy barista sablon is, amin szintén a Central Perk felirat található. Ennek segítségével feldíszíthetjük a tejhabot a kávénkon, vagy a tejszínhabot a forró csokoládénkon.




Central Perk teafilter


Nagyon aranyos és nekem pont jól is jön a füves teákhoz. Egyedi, ilyet aztán nem kapunk minden hipermarketben. És a csomagolása is abszolút Friendses.







A kedvenc termékeim: Central Perk bögre, a heti tervező és a teafilter, de az egész csomag elnyerte a tetszésemet és biztosan fogok még rendelni.




Köszönöm BubbleBook, szuperek vagytok!



Kíváncsi lennék a véleményetekre, nektek hogy tetszett a csomag? Van-e itt olyan, aki esetleg megvásárolta? Vagy ha már olvastátok a könyvet, akkor azzal kapcsolatban is szívesen olvasnám a véleményeteket! 

Megjegyzések

  1. Ez marha jó :) Kár, hogy már megrendeltem (és el is olvastam) a könyvet. Ezek tényleg klassz dolgok. Nézegettem én is mások posztjait ilyen meglepi dobozokról, de a legtöbben szerintem olyan kis gagyik az ajándékok.. egy tea, valami gyertya, pár könyvjelző, nem tudom, nekem nem érné meg :D De ez nagyon jó vétel volt!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Harry Potter & Legendás állatok - Útmutató a varázslóvilághoz

Könyvadaptációs ajánló 10. rész - Ifjúsági

"A te lelked a kedvencem az egész világon" - Sarah Adams: Csalóka szerelem