Évértékelés - 5+1 könyv 2018-ból, amit nagyon szerettem




Hygge


Számos ilyen típusú könyv jelenik meg mostanság. Sokba belelapoztam, elolvastam, mégis számomra ez volt a legösszeszedettebb, a legtöbb információval ellátó kötet. Ár – érték arányban is megfelelő szerintem, plusz a gyönyörű kivitelezése sem utolsó szempont.


Bővebb értékelést itt olvashattok róla!







Elle Kennedy: The goal – A cél


Kezdettől fogva imádom az Off campus sorozatot! Nagyon szeretem Kennedy stílusát, és ezt az egész összetartó hokis világot. Alig vártam, hogy Tuck történetét olvashassam, hiszen ő nem került különösebben előtérbe az előző sztorikban, mindig picit rejtélyes maradt. Elvárásaimnak megfelelően hozta a szintet, amit az írónő eddig is.


Bővebb értékelést itt olvashattok róla!







Kirsty Moseley: The ​Boy Who Sneaks in my Bedroom Window – Álmaim őrzője


Mostanában már picit tartok a vörös pöttyös könyvektől, mert azt hiszem, lassan kiöregszem belőlük.
Viszont ez a kötet más volt. A szereplők kedvencekké váltak. Az örök klasszikust, hogy a bátyám legjobb barátjával jövök össze, nem éreztem klisésnek. Ahogy Liam törődött Amberrel, az valami csodálatos volt. És nagyon tetszett az igaz barátság Jake és Liam közt, valamit a családi összetartó erő Amber és Jake közt!







Szurovecz Kitti: A sokszívű


Hihetetlen, hogy ez a kötet mennyi kérdést vetett fel bennem és milyen sokat gondolkoztam utána rajta. Kezdettől fogva követem Kitti munkásságát, októberben pedig volt szerencsém a beszélgetőpartnereként részt venni egy író-olvasó találkozón, ami fantasztikus élmény volt számomra. Érdekes volt erről a poliamor közösségről meg úgy általában a poliamoriáról olvasni.


Bővebb értékelést itt olvashattok a kötetről!







Szurovecz Kitti: A kisemmizett angyal

Ez a könyv hatalmas érzelemlavinát indított el bennem! Sírtam, nevettem, elszörnyedtem!


Bővebb értékelést itt olvashattok a kötetről!








Jenny Han: A fiúknak, akiket valaha szerettem


Ezzel a könyvvel már régóta szemeztem, de csak nem régen jutottam el odáig, hogy kézbe is vegyem. Ami furcsa – mert ilyen ritkán fordul velem elő – ez olyan könyv volt, aminél előbb láttam a kötetből készült filmet, minthogy olvastam volna a könyvet.
Nagyon tetszett mindkettő. Számomra nagyon is szerethetőek voltak a karakterek, a sztori, az alapötlet és úgy egybevetve az egész!


Bővebb értékelést itt olvashattok róla!



Ti olvastátok valamelyiket? Tetszett / tetszettek? Szívesen olvasnám a kommentjeiteket! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vi Keeland - Penelope Ward: Nagyképű öltönyös

Harry Potter & Legendás állatok - Útmutató a varázslóvilághoz

Netflixen elérhető könyvadaptációs ajánló 7. rész