Mi ez a borzalom? avagy Kristen Ashley: A titokzatos Ő

Kiadó: Gabo
Kiadás éve: 2015.
Oldalszám: 564 oldal
Ár: 2990 Ft
Besorolás: romantikus, erotikus, krimi
Moly link
Itt megvásárolhatod

Fülszöveg:

"Miközben Gwendolyn Kidd Cosmopolitan koktélt iszik, találkozik álmai férfijával. És a találkozásból furcsa kapcsolat lesz a titokzatos férfival, aki éjszakáról éjszakára megjelenik a szobájában, mindig többet akarva.
Gwen már éppen azon tanakodik, hogy véget kellene vetnie ennek az őrült kapcsolatnak, amikor megjelenik pokolfajzat húga, Ginger legjobb barátnője, és figyelmezteti Gwent, ha neki meg a húgának nem jön meg az esze, „mindketten megdöglenek". Gwen úgy dönt, a problémát rátestálja húga motoros barátjára.
Ezzel azonban felhívja magára a denveri alvilág figyelmét, ezért Cabe „Hawk" Delgadónak – aki nem más, mint a titokzatos férfi – kell vigyáznia Gwen testi épségére.
Így kezdődik a kommandós és a Cosmo-lány ember ember elleni küzdelme, és miközben Hawk a maga egyéni módján teszi a szépet Gwennek, a lány túlél egy bombatámadást, egy lövöldözést, egy-két emberrablást, dögös motorosok és szívdöglesztő rendőrnyomozók heves ostromát, és megismeri a szívszorító okot, amiért Hawk igyekezett távolságot tartani tőle.
S miközben mindez történik, Gwen megtudja azt is, hogy a húga komoly bajban van, és el kell döntenie, kinek az életét kívánja megmenteni: pokolfajzat húgáét vagy álmai férfijáét."


Értékelés:

Hát...rég szenvedtem ennyit olvasás közben.
A főszereplő lánytól agyvérzést kaptam, annyira buta volt. Az, hogy valaki hagyja, hogy másfél éven keresztül valaki úgy szexeljen vele, hogy még a nevét sem tudja, ez kritikán aluli és abszolút nincs semmi valóságalapja.
Számomra ez a történet teljesen abszurd és kiábrándító. Oké, hogy manapság már a naiv, buta, plázacica lánykák a főszereplői a könyveknek, de komolyan ennyire mélyre kell süllyednünk?
Na és az, hogy minden pasi ezután a lány után döglik? Pedig semmi különös nincsen benne.
Az alfahímek száma pedig megdöntötte a rekordot ebben a könyvben. Plusz hivatalosan is kijelenthetem, hogy ezennel tiltólistára tettem magamnál - mert annyira megutáltam - a cukorborsó és a bébi szavakat.
Engem nem zavar, ha szexelnek egy könyvben, szeretem az erotikus romantikus regényeket, de ez már nekem is túl sok volt. Három kötetre elegendő szexjelenet került bele.
Plusz annyi klisét, izgalmat és fordulatot akart belesűríteni az írónő, hogy sokszor érthetetlen volt, mit is szeretne éppen.
A könyv stílusa egyébként könnyed és lendületes, de egyértelműen nem lesz kedvenc!

Csillag: 10/2

Bepillantás a könyvbe:


" Van egy fivéred? – kérdeztem.
– Igen – felelte.
– Több testvéred is van?
– Igen.
– De mi? Nővér? Fivér? Mindkettő? – nógattam.
– Még egy fivér.
Teremtő atyám! Három olasz, kubai és Puerto Ricó-i Delgado férfi is kószál a Földön! Miért nem tudtam róla? Nőként ösztönösen éreznem kellett volna a létezésüket."


" (…) a hitvallásom arról szólt, hogy ha lehetőségem van viselni a dögös fekete rucimat, azt meg kell ragadni, semmi „ha”, „és” vagy „de”."


"De küldetésnek tekintettem, hogy legyen egy Jimmy Choo cipőm, mielőtt meghalok. Néhány nő karriert akar építeni. Mások jó anyák akarnak lenni. Van, aki hozzá akar járulni a világ megmentéséhez. Az én célom az volt, hogy egy igazán gyönyörű és drága cipőt birtokoljak."
  

"– Hogy hívják?
– Elvirának.
– Elvira?
– Aha.
– Ő a sötétség úrnője?
– Amikor rossz a hangulata, feltétlenül."


"– Épp most zuhantál két pontot a tízes skálán.
– Valahogy csak túlélem."






Köszönet az olvasás lehetőségéért a Gabo Kiadónak!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Harry Potter & Legendás állatok - Útmutató a varázslóvilághoz

Könyvadaptációs ajánló 10. rész - Ifjúsági

"A te lelked a kedvencem az egész világon" - Sarah Adams: Csalóka szerelem