Kristen Ashley: A nyomozó

Kiadó: Gabo
Kiadás éve: 2016.
Oldalszám: 576 oldal
Ár: 2990 Ft
Besorolás: erotikus, romantikus, krimi
Moly link
Itt megvásárolhatod


Fülszöveg:

"A szerelem a szomszédban van…
A kedves, félénk Mara Hanover szerelmes a szomszédjába. Négy éve titokban ácsingózik álmai pasija után, de tudja, hogy a jóképű Mitch Lawson nyomozó nem az ő fajtájához való. A származása miatt egy ilyen férfi nem akarhat tőle semmit. De amikor a fürdőszobai csap elromlik, és nem lehet elzárni, Mitch siet a segítségére.
Mitch már régóta figyeli a szomszédnőjét, és kapva kap az alkalmon, hogy segítsen neki. A plátói kapcsolatukat azonnal átfűti a szenvedély. Aztán Mara aggasztó telefonhívást kap az unokatestvére gyerekeitől, és úgy érzi, visszahúzza őt az az élet, amit mindenáron megpróbált maga mögött hagyni. Vajon a szexi nyomozó meg tudja győzni Marát, hogy engedje el a múltját, és építsék együtt a közös jövőjüket?"


Értékelés: Már az előző részektől sem voltam elájulva. Szerintem a két legrosszabb értékelést kapott könyvről van szó. Ennél a résznél - bár recenziós példány - sajnos eljutottam odáig, hogy végig sem tudtam olvasni.

Mara olyan szinten idegesítő személyiség volt számomra a sok nyavalygásával, hogy egyszerűen nem bírtam tovább. Sajnálom, de a felénél abbahagytam az olvasást!

Régebben mindig minden könyvet elolvastam, amibe belekezdtem, de mostanság rájöttem, hogy annyi jó könyv van a világon, miért vesztegessem az időmet olyanokra, amik egyáltalán nem ragadnak meg? Így elhatároztam, hogy maximum 50-70 oldalt adok a könyveknek. Úgy gondolom, ennyi idő alatt - ha jó a könyv - valaminek meg kell fognia benne. Akár egy szereplő, a történek cselekményének szála, vagy éppen az, hogy kíváncsi vagyok minden hibája ellenére, hogy végül mi sül majd ki belőle. De ezek közül egyiket sem tapasztaltam ennél a kötetnél. Sajnálom. azt hittem, talán javulni fog, de számomra sajnos nem. Pedig egész jó kritikákat olvastam a molyon róla. De természetesen nem vagyunk egyformák, hisz abban mi lenne a móka?





Köszönet az olvasás lehetőségéért a Gabo Kiadónak!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Harry Potter & Legendás állatok - Útmutató a varázslóvilághoz

Könyvadaptációs ajánló 10. rész - Ifjúsági

"A te lelked a kedvencem az egész világon" - Sarah Adams: Csalóka szerelem