Vi Keeland: A beosztott

Forrás: Moly

Kiadó: Álomgyár
Kiadás éve: 2018.
Oldalszám: 400 oldal
Ár: 3699 Ft
Besorolás: erotikus, romantikus regény, chick lit
Itt beszerezheted

„A beosztott Keeland legjobb írása. Érzelmes és szenvedélyes. Minden, amiért érdemes romantikus könyvet olvasni. K. Bromberg, New York Times bestsellerszerző
„Imádtam ezt a könyvet. Egyszerűen zabáltam. Nem tudtam letenni.” – Aestas Book blog

Amikor az első alkalommal összefutottam Chase-szel, nem tettem rá túl jó benyomást.
Egy étterem mosdója előtt kuporogtam a folyosón, és épp a barátnőmnek hagytam üzenetet, hogy mielőbb hívjon vissza valami ürüggyel, mert le akartam lépni a pocsékul sikerült randimról.
Chase hallott minden szót, szajhának nevezett, majd kéretlenül ellátott néhány tanáccsal pasi- és randiügyben. Megmondtam ennek a magas és szívdöglesztően jóképű alaknak, hogy foglalkozzon a saját átkozott ügyeivel, majd visszamentem a dögunalmas partneremhez.
Később – elhaladván az asztalunk mellett – Chase kajánul vigyorgott, én pedig a pimaszul szexi, kemény fenekét bámultam, miközben odament a lányhoz, akivel együtt vacsorázott.
Képtelen voltam megállni, hogy néha lopva ne pillantsak rá erre a beképzelt és lekezelő modorú alakra, aki a terem túlsó végében ült a barátnőjével. Természetesen többször rajtakapott, hogy nézem, és mindannyiszor rám kacsintott.
Amikor ez a szívdöglesztő fazon és a hasonlóképpen szexi barátnője hirtelen ott termett az asztalunknál, megrémültem, hogy ez a jóvágású idegen be akar árulni a pasimnak.
Forrás: Pinterest
Ehelyett azonban úgy tett, mintha régóta ismernénk egymást, majd leült az asztalunkhoz a párjával, és mindenféle kiagyalt és rám nézve módfelett kínos történettel szórakoztatta a társaságot a nem létező közös gyermekkorunkról.
A fickó – aki mellett addig halálra untam magam – furcsa módon izgalomba jött a tolakodó ismeretlen sztorizásától.
Amikor az este véget ért, elváltunk egymástól, én pedig sokkal többet gondoltam erre a vonzó idegenre, mint azt valaha is be merném vallani. Még annak ellenére sem voltam képes kiűzni a fejemből, hogy tudtam, sosem látom újra.
Úgy értem, mi az esélye annak, hogy csupa véletlenségből ismét belefutok valakibe egy nyolcmilliós nagyvárosban?
A véletlen mégis úgy hozta, hogy egy hónap múlva ez a szexi pasi lett az új főnököm…



Ez a könyv humoros, szórakoztató, olyan könyv, ami amikor olvasod feldob, jó kedvre derít. Ugyanakkor azért mély érzelmi töltettel is rendelkezik.
Az írónő szép lassan csepegteti nekünk az információkat a szereplők fájdalmas múltjáról. Egyikük sem tökéletes, mindkettőjüknek vannak hibái. Szerethető karakterek voltak számomra. Reese teljesen átlagos, hétköznapi, de szerethető női karakter. Chase pedig egy kifogástalan külsővel megáldott, szexi férfi, ugyanakkor belsőre sebezhető, szeretni, ölelgetnivaló.
Sokat nevettem az évődésükön, ugyanakkor volt számos komoly pillanatuk is.
A kémia tökéletesen működött köztük, de ugye valamikor ez nem elegendő ahhoz, hogy a másikat beengedjük az életünkbe.
Egy nagyon gördülékeny, olvasmányos sztorit kapunk, ha a kezünkbe vesszük a kötetet. A párbeszédek szellemesek és kalandosak és gyakran arra késztetnek minket, hogy elpiruljunk, miközben olvassuk őket. Jelzem, nem ajánlatos tömegközlekedési eszközön olvasni a kötetet - tekintve a borítóját, illetve a pikáns jeleneteket.
Alapjában véve egy romantikus kötettel van dolgunk erotikával fűszerezve, de mély lélektani dolgok is előkerülnek a történet során.
A z uralkodó eleme a történetnek a vágy, de a megrázó események miatt, amikkel találkozhatunk a kötetben, nem ajánlanám 18 éves kor alatti olvasóknak.
A legjobban az tetszett ebben a regényben, hogy nem egy cukormázas történetet kapunk, hanem az írónő megmutatja a sötét és a világos oldalát is a történetnek. Azáltal, hogy megismerhettünk mindkettejük múltját, közelebb érezhettük magunkhoz a szereplőket.
Forrás: Pinterest
Negatívumként említeném, hogy a végén a szenvedés nekem kicsit sok volt, de hát nem is lehetne romantikus könyv szenvedés nélkül.   Maradt bennem egy pici hiány a történetet illetően. Talán túl összecsapott lett a vége, túl hamar véget értek a sorok. Talán olvastam volna még egy picit a minden napjaikról. Arról, hogy Reese, hogyan közli Chaseszel a „titkot”, amit akkor tudott meg (ha többet elárulnék már hatalmas spoiler lenne).
De összességében azt kell mondanom, tetszett a történet, tényleg szórakoztató volt. El tudom képzelni egy nyaralásra, de akár egy hideg téli estére is bekuckózni a kanapéra, vagy a kandalló elé.

Csillag: 10/8

Bepillantás a könyvbe: 

„– Halljuk, Reese, mi az, amit te akarsz? Maradt még valami a listádon?

Beleharaptam az alsó ajkamba, miközben belenéztem a jegyzetembe.
– Elismerés, biztonság, hatalom, család. – Volt még egy szó a listámon. Tétováztam kissé, hogy felolvassam-e, de végül felpillantottam és azt mondtam: – Orgazmus.”

„Minél tovább bámult, annál mélyebbre láttam belé és annál jobban meghódított újra.
Mintha a remény megint felcsillant volna előttem.”

„Csodálatos és gyengéd volt az ölelése, és úgy éreztem, ott is megérint a szerelme, ahol eddig el sem tudtam képzelni, hogy egy másik emberi lény meg tud érinteni – a lelkemben.”

„Félni azt jelenti, hogy hagyod, hogy a félelem uralja és irányítsa az életedet, és megakadályozza, hogy azt tégy, amit akarsz. Amikor viszont félsz, de szembenézel a félelemmel és úgy élsz, ahogy akarsz, az a bátorság.”
Forrás: Pinterest

„– És mi van veled? Hogy van az a fincsin szexi főnököd?
Kivettem a műanyag koktélkeverő pálcát a Martinimból és a fogammal lehúztam róla egy olajbogyót.
– Még ennél az olajbogyónál is fincsibb, pedig te tudod, mennyire szeretem a Martininak ezt a pikáns fűszerét. – Felsóhajtottam. – Csakhogy… ő a főnököm.
– Teljesen egyetértek veled abban, hogy falat húztál az üzlet és az élvezet közé, hogy elválaszd őket egymástól. Ha nem ezen iparkodnál, az az állásodba kerülne. Valószínűleg én is ezt tenném. De a fenébe is… megfontolnám, nem tekinteném-e őt inkább mégis kivételnek.
– Nos, ami azt illeti, őkelme megpróbált rávenni arra, hogy tegyek vele kivételt. Rádumált, hogy hetente kétszer együnk együtt.
– Együtt esztek? Nem olyan ez, mint egy randi?
– Nem. Kikötöttem, hogy nem lehet semmi köze a randihoz.
– Hadd tisztázzam a helyzetet… hetente kétszer együtt eszel vele valahol, csakis vele?
– Pontosan. Méghozzá olyan módon, hogy az ne tűnjön randinak.
– Mi az ördögöt akar ez jelenteni? Nem mész fel hozzá a vacsora után?
Ittam egy kortyot az italomból.
– Ahogy mondod, szó szerint.
Jules felnyerített.
– Hagytad magad rábeszélni? Hiszen csapdába csalt!
– Miről fecsegsz itt nekem?
– Randizol vele és még csak nem is tudsz róla! Komálom ezt a tagot!”


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vi Keeland - Penelope Ward: Nagyképű öltönyös

Könyvadaptációs ajánló 10. rész - Ifjúsági

Harry Potter & Legendás állatok - Útmutató a varázslóvilághoz