Melanie Harlow: After we fall - Mindig van tovább





 Molyos adatlap

Itt beszerezheted


Fülszöveg

„Jack ​Valentini nem az esetem.

A szexi, borongós kedélyű cowboy a filmekbe való, nekem jó lesz az öltöny meg a nyakkendő. Úri modor. Borotvált arc.

Jack talán csodálatos, de mogorva, durva, faragatlan. Messziről kerülne egy ilyen városi lányt, mint én, és ezt nem is leplezi.

De munkát kaptam a család farmján, én lettem a PR tanácsadójuk, úgyhogy kénytelen lesz elviselni engem, ahogy én is őt. Azt, hogy bámul. Meg a változékony hangulatait. A szűk farmerját. Az izmait.

A hatalmas, kemény izmait.

Hamarosan teljesen másféle feszültség támad köztünk, olyan, amitől helytelenül viselkedek az istállóban, a fák között az erdőben, vagy a furgonban. Sosem tettem még ilyesmit, ami ennyire nem vall rám… De túl jó, nem bírom abbahagyni.

És minél többet tudok erről a gyászoló veteránról, annál jobban értem őt. Elvesztette a feleségét, ettől megtört lett, keserű, és saját magát hibáztatja. Úgy gondolja, nem érdemel második esélyt a boldogságra.

De téved.

Nem kell, hogy én legyek az első szerelme. Elég, ha az utolsó leszek.

Imádni való mese a reményről, amit sosem adhatunk fel, a hitről, hogy a boldogság igenis jár nekünk, akkor is, ha a lehető legváratlanabb pillanatban köszönt ránk.

A legszerethetőbb szerelmespár, akik alig tudják elhinni, hogy tényleg rátaláltak arra, akit talán nem is kerestek.

Ismerd meg titkaikat!”


 

Értékelés

Az igazság az, hogy már régóta szemeztem ezzel a könyvvel. Legelőször a borító fogott meg, annyira kellemes ránézni. Nem csöpög az erotikától, de mégis sejteti, hogy nem egy szimpla romantikus kötettel állunk szemben.

Amikor elolvastam a fülszöveget, azonnal beleolvastam a Könyvmolyképző kiadó oldalán található belelapozóba. Nagyon megtetszett a kötet stílusa, de csak most jutottam el odáig, hogy beszereztük a könyvtárba és én is el tudtam hozni elolvasásra.

Általában a Könyvmolyképzős könyvek olvastatják magukat: szeretem a tördelésüket, a margókat és a lapok vastagságát, színét is, ezért mindig könnyebben megy az olvasásuk. Ez most sem történt másképp, a lapok csak úgy fogytak a kezeim közül.

A kötet a new adult és a chick lit kategória között ingadozott végig. Nagyon kedvelem a Könyvmolyképző rubin pöttyös kategóriáját, mert ide olyan könyvek kerülnek be, amik romantikusak, könnyedek, nem szexelnek benne minden második oldalon, de azért némi erotikával vannak fűszerezve, és szinte mindig valamilyen komolyabb téma áll a középpontban. Ennél a kötetnél sem történt ez másképp.



Két főhősünk nem is különbözhetne jobban egymásnál, mégis vonzódnak a másikhoz az első pillanattól kezdve. Hősnőnk, Margot egy gazdag városi lány, aki a társadalmi elvárásoknak megfelelően él, sosem kellett nélkülöznie, de sosem volt szerencsés a szerelemben. Míg főhősünk Jack egy vidéki, egyszerű farmer, aki nem szeretne semmi mást, csak hogy hagyják békében dolgozni az állataival. Azonban testvérei úgy gondolják, a farmnak szüksége van egy új marketingtervre, ezért felbérelik Margot, hogy segítsen nekik. Persze, Jack-nek nem fűlik a foga az egészhez, de az tagadhatatlan, hogy az első pillantásoktól kezdve csak úgy izzik a levegő két főhősünk közt.

Ahogy haladunk előre a történetben, egyre jobban megismerjük a szereplőket, a hátterüket, és egyre jobban megkedveljük őket. Kiderül, hogy talán Margot nem is az az elkényeztetet városi lány, akinek Jack gondolja. Viszont azt is megtudjuk, hogy Jack veterán katona, aki súlyos álmatlansággal küzd és emellett még a felesége haláláért is saját magát hibáztatja. Így pedig már egészen világossá válik előttünk, miért is viselkedik úgy, ahogy.



Mindkét szereplő hatalmas jellemfejlődésen megy keresztül a történet során, viszont ehhez sok külső segítséget is kapnak, nem csupán egymástól. Mind a főszereplőket, mind pedig a mellék karaktereket megkedveltem, hiszen mindegyikük fontos része volt ennek a sztorinak.

A könyv olvasása közben gyakorlatilag úgy éreztem magam, mintha egy érzelmi hullámvasúton ülnék. Kedveltem azokat a jeleneteket, amik közelebb hozták egymáshoz párosunkat, nevettem azokon a jeleneteken, amikor Margot Jack-nek segített a farmon, egyenesen elolvadtam attól, ahogyan Jack az unokaöccsével bánt, ugyanakkor megszakadt a szívem ezért a férfiért, aki ennyire viaskodik önmagával, mert annyira szerette a feleségét, hogy képtelen elviselni, hogy meghalt az, akit a legjobban szeretett. Vajon fel lehet ezt dolgozni? Vajon képes lesz újra szerelembe esni?

Végig drukkoltam Margot-nak és Jack-nek, hogy a történetük boldog véget érjen majd. Nagyon kedvelem azokat a történeteket, ahol a szerelem által mindkét fél élete megváltozik, jobbá teszik a másikat. És ebben Margot és Jack kapcsolata csillagos ötös volt.

Összességében imádtam a kötetet, talán egyetlen aprócska hibája volt: a lezárás túl gyorsan érkezett, túl hirtelen volt számomra Jack szálánál. De ezzel kapcsolatban lehet, hogy csak én érzek így.  De egyébként nekem nagyon tetszett és remek kikapcsolódást nyújtott számomra. Ha kíváncsiak letettek, hogyan alakul Margot és Jack élete, olvassátok el ti is!

 


Borító

Nekem jobban tetszik, mint az eredeti. Bővebben pedig taglaltam az értékelés elején.




 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Harry Potter & Legendás állatok - Útmutató a varázslóvilághoz

Könyvadaptációs ajánló 10. rész - Ifjúsági

"A te lelked a kedvencem az egész világon" - Sarah Adams: Csalóka szerelem