Kendall Ryan: Szexi ​szelfi

 



Molyos adatlap
Itt beszerezheted


Fülszöveg

 

„Téves üzenet még nem ment ennyire jó helyre

Az egész egy szexi szelfivel kezdődött… amit rossz telefonszámra küldtem el.

Hupsz. Pedig nem vagyok nagy játékos a netes ismerkedésben, és nem is küldtem korábban szexi fotót magamról senkinek, még teljes alakosat se, nemhogy arról a bizonyos testrészemről…

Az egész egy hülye fogadással kezdődött egy lánnyal, aki hamis telefonszámot adott meg nekem. Így nem éreztem rosszul magam, amikor az érdeklődésem hirtelen másvalaki felé irányult – a tüzes és éles nyelvű Peyton felé, akinél a szelfi landolt, és akivel végül egész este üzengettünk egymásnak.

Másnap aztán jól bajba is sodort.

Amikor bemasíroztam az irodába, bemutattak Peytonnak, az új ügyfélnek, akit meg kellene nyernem a cégnek.

Annak a Peytonnak, ha esetleg nem jöttetek volna még rá.

És legyen elég annyi, hogy lekötötte a teljes figyelmemet.

Ész? Kipipálva.

Szépség? Ó, de még mennyire.

És a legjobb az egészben? Első pillantásra utált engem.

Édes istenem, hogy én mennyire imádom a kihívásokat.

Kezdődjön a játszma.

 

A USA Today és New York Times bestsellerszerző Kendall Ryan ismét felfrissíti rajongói emlékezetét, hogy miért is olyan imádni valóak a regényei. Édes és fülledt romantikus története tele van szerethető karakterekkel, és a nevetőizmokat sem kíméli.”




 

Értékelés

A történettől nem kell többet várni, mint amennyit a fülszöveg elárul. Adott egy kellemetlen szituáció, miszerint Josh a fiatal bor cégtulajdonos regisztrál egy randioldalra, hogy levezesse a felgyülemlett feszültséget. A lány, akivel beszélget, szexi szelfit kér legbecsesebb testrészéről, de egy fals telefonszámot ad meg, így az üzenet félremegy.  Természetesen Josh másnapi ügyfele nem más, mint a lány, akinek véletlenül elküldte a szexi szelfit magáról. Így a bonyodalom rögtön adott is a sztoriban, mert persze a két főszereplő között rögtön röpködnek a szikrák.

Nem kell óriási fordulatokra számítani, de egyáltalán nem unalmas ettől a történet. Szerintem baromi szerethetőek a karakterek, mind a főszereplők, mind a mellékszereplők. Személyes kedvencem Nagyi, aki a félrement szelfit megkapó lány, Peyton nagymamája. Hatalmas fazon a néni. Imádom a nagymamám, de ő egy nagyon menő nagyi.

Az erotikus jelenetek forrók és szexik, hozva a könyv témájának megfelelő hangulatot. Igazi felüdülés, könnyed nyári olvasmány erotikával fűszerezve.

Összességében egy aranyos, romantikus történet, de szerintem túl gyorsan oldódott meg a bonyodalom a könyv végén, kicsit hiányérzetem volt ezzel kapcsolatban, olyan elcsapottnak éreztem.

Ajánlom azoknak, akik szeretik a nyári limonádékat, amik nem kívánnak különösebb gondolkodást, hanem inkább a kikapcsolódást szolgálják, és nem riadnak vissza az erotikus tartalomtól sem.




Borító

Egyértelműen illik a kötethez, bár nekem a külföldi borító is tetszik!








Köszönet az olvasás lehetőségéért az Álomgyár Kiadónak!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vi Keeland - Penelope Ward: Nagyképű öltönyös

Könyvadaptációs ajánló 10. rész - Ifjúsági

Harry Potter & Legendás állatok - Útmutató a varázslóvilághoz