Meghan March: Bűn és élvezet ( Bűn 1.)

 


Itt megvásárolhatod

Molyos adatlap

Fülszöveg

„A szenvedélynek nem parancsolhatsz!

Egy Riscoff és egy Gable soha nem lehet együtt boldog. Családjaink viszálykodása már-már legenda.

Tíz évvel ezelőtt Whitney Gable teljesen letaglózott a hosszú lábával és az álomszép kék szemével. Akkor nem tudtam a nevét, és nem is érdekelt. Csak azt tudtam, hogy kell nekem ez a nő. És ahogy egy, a származásához méltó Riscofftól elvárható, megszereztem,

amit akartam. Úgy lángoltunk együtt, akár egy máglya, amíg hozzá nem ment egy

másik fickóhoz.

Gyűlöl engem. Van is miért, hisz felszólaltam az esküvőjén, hogy ellenzem a házasságát. Most otthon van, de már nincs gyűrű az ujján. Azt mondják, egy Riscoff és egy Gable soha nem lehet boldog együtt. De én még nem végeztem Whitney Gable-lel.

 

Meghan March, a New York Times, a Wall Street Journal és a USA Today bestsellerszerzője ismét felszítja a szenvedély tüzét. A Bűn-sorozat első része, amely a tiltott szerelemről és a napvilágra kerülő titkokról mesél, egy családi viszály bugyraiba kíséri az olvasót.”

 


Értékelés

Nagyon szeretem Meghan March könyveit, szinte az összes magyarul megjelent kötetét olvastam már. Amikor először találkoztam ezzel a sorozattal az Álomgyár Kiadótól kapott hírlevélben, azonnal megakadt rajta a szemem. Már a fülszöveg felkeltette az érdeklődésemet és kíváncsian vártam, hogy megjelenjen az első rész.

Mondanom sem kell, Meghan March hozza a tőle megszokott stílust, most sem csalódtam benne.

Már a fülszövegből kiderül, hogy két ellenséges család tagjai közt bimbódzó kapcsolatról olvashatunk. A férfi főszereplőnk Lincoln, már az első soroknál meg vett kilóra. Tipikus rosszfiú, akiért minden nő odavan. Valljuk be, mi nők rajongunk a rosszfiúkért. Imádtam benne, hogy mindig kimondta, amit gondolt, sosem kertelt, és mindig kimutatta az érzelmeit. Igen, egy gazdag férfi, de belátta, hogy semmit sem ér a gazdagság, ha nincs kivel megossza a mindennapok örömeit. Arrogáns férfi, de közben melegszívű és édes is tud lenni.

A női főszereplőnk Whitney néha már-már idegesítő volt számomra. Mindig mindenért magát hibáztatta, még ha rajta kívül álló okokból történtek is a dolgok. Azt viszont nem értettem, hogy miért hagyta, hogy mindenki, – de tényleg mindenki, – átgázoljon rajta? Semmilyen helyzetben sem állt ki magáért, csak azt mondogatta, hogy „oké, tudom, az én hibám, és most sajnáljatok”. Egyedül Lincoln-nal szállt szembe, pedig ő szinte az egyedüli az életében, aki törődik vele, mégis őt löki el magától.

Néha már soknak éreztem ezt a folyamatos vívódást, hogy nem tudja eldönteni, mit akar, de ezt mindenképpen ellensúlyozták a Lincoln-nal közös jeleneteik. Ilyenkor csak úgy sercegtek a lapok olvasás közben, annyira szikrázott köztük a levegő, plusz a köztük zajló szócsatákat is élveztem.

Kifejezetten tetszett, hogy a múltból folyamatosan csepegtetve kerültek elő az infók, történések. Nagyon szerettem ezeket a részeket, mert így apránként derült ki, mi is történt a múltban Whitney és Lincoln között. A végén pedig olyan csavarral állt elő az írónő, amire cseppet sem számítottam, szóval alig várom, hogy a kezembe vehessem a folytatást. Amikor a végére értem a könyvnek, csak néztem, hogy ennyi, ennyi volt? Túl hamar elfogytak a lapok.

Ha egy mondatban kellene megfogalmaznom a véleményemet erről a könyvről, így hangzana: ha ezt a könyvet leveszi a polcról kedves olvasó, készüljön fel a perzselésre és arra, hogy egy pillanatra sem fogja tudni letenni majd.

 


Borító

Nekem jobban tetszik a külföldi borító. Valahogy sejtelmesebbnek, intimebbnek érzem. Ugyanakkor a magyar borító színvilága nagyon tetszik, szerintem passzol a kötethez.





Köszönet az olvasás lehetőségéért az Álomgyár Kiadónak!



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vi Keeland - Penelope Ward: Nagyképű öltönyös

Netflixen elérhető könyvadaptációs ajánló 7. rész

Harry Potter & Legendás állatok - Útmutató a varázslóvilághoz