Harry Potter Varázsigék Tag



Ma egy Harry Potteres Tag-gel készültem nektek. @Ngie moly videójában láttam, így gondoltam én is kitöltöm. Ráadásul aktuális is, mert nemrég kezdtem újraolvasni imádott sorozatomat! :)




1. Expecto patronum! Egy gyerekkori könyv, amit jó volt olvasni

A Pál utcai fiúkat választottam ehhez a kérdéshez. Ez volt az első kötelező olvasmány, amit élveztem. Szerintem ez az a regény, amit mindenki élvez: fiúk, lányok, kicsik, nagyok, felnőttek egyaránt.









2. Capitulatus! Egy könyv, ami meglepett

Molly McAdams: Taking chances - Kétesélyes szerelem.
Erősen SPOILERES az indoklásom: nem hittem volna, hogy Chase meghal...neki drukkoltam!!! Már csak azért olvastam végig, mert az egyik kedves barátom @rebel azzal kecsegtetett, hátha visszatér, hát...nem jött össze.
Értékelés a molyon: http://moly.hu/konyvek/molly-mcadams-taking-chances-keteselyes-szerelem/en-es-a-konyv/bookworm_girl





3. Priori Incantatem! A könyv, amit legutóbb olvastál.






Kicsit ironikus, mert ez a Harry Potter és a bölcsek köve :)









4. Alohomora! Egy könyv, ami bevezetett egy olyan műfajba, amivel korábban még nem volt dolgod.

Ez nem más, mint E.L. James: A szürke ötven árnyalata
Mint sokan mások, én is megvettem mind a három kötetet. Előtte még nem olvastam ebben a műfajban egy könyvet sem. Igazából szerintem nem volt rossz, persze vannak ennél jobbak is ebben a kategóriában, de egynek elmegy. Azt hiszem, ez az a könyv, amit vagy nagyon szeret, vagy nagyon utál az ember, köztes állapot nincs.








5. Commikulus! Egy vicces könyv.



Stephanie Perkins: Anna és a francia csók
Rengeteget nevettem rajta. Édes-bús történet az első szerelemről. Könnyed, nyári olvasmány, tele érzelmekkel.








6. Sonorus! Egy könyv, amit szerinted mindenkinek ismernie kellene

Jane Austen: Büszkeség és balítélet

Szerintem ez egy olyan mű, amely minden korban megállja a helyét. Én nagyon szívesen éltem volna abban a korban (leszámítva a higiéniai hiányosságokat) :D





7. Ex memoriam! Egy könyv vagy spoiler, amit bárcsak elfelejthetnél.

Sarah Dessen: Álom két keréken

Hihetetlenül unalmas könyv volt számomra. Szerintem a feléig sem jutottam el sajnos, és húztam-halasztottam, amíg csak tudtam, de egyszerűen nem bírtam elolvasni. A borítója nagyon tetszett, majd amikor elolvastam a fülszöveget, az alapján is egy jó kis könyvnek tűnt. Aztán elkezdtem olvasni. Gondoltam, majd beindul a cselekmény, de csak nem akart, én pedig már nem bírtam tovább cérnával :)




8. Imperio! Egy könyv, amit az iskola miatt kellett elolvasnod.

Bruno Bettelheim: A mese bűvölete és a bontakozó gyermeki lélek

Olvasáspszichológia órára kellett elolvasnom az előző félévben az egyetemen. Nem volt rossz, rosszabbra számítottam, minthogy általában ami kötelező, már csak azért sem jó, mert kötelező. Egész érdekes fejtegetések voltak benne, bár számomra sok volt benne a belemagyarázás, de ha valakit érdekel, mit jelentenek a klasszikus mesékben (pl.: Csipkerózsika, Hamupipőke) a különböző jelenetek, szimbólumok, akkor érdemes elolvasnia.
(Csak megjegyezném, hogy ötösre vizsgáztam a tárgyból) :)


9. Crucio! Egy könyv, amit szenvedés volt olvasni


Az ég a földig ér című könyv a LOL könyvek közül. Számomra kínszenvedés volt, nem is tudtam végigolvasni. Baromira idegesítő volt a főszereplő lány nyávogása és panaszkodása.











10. Avada kedavra! Egy könyv, amely ölni tud. /értelmezd úgy, ahogy szeretnéd/

Jennifer L. Armentrout: Obszidián

Egyszerűen IMÁDOM!!!! :)
















Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Harry Potter & Legendás állatok - Útmutató a varázslóvilághoz

Könyvadaptációs ajánló 10. rész - Ifjúsági

"A te lelked a kedvencem az egész világon" - Sarah Adams: Csalóka szerelem