Disney Könyv Tag




Ezt a Book Taget a www.thinkingaboutyou.gportal.hu oldalon láttam, nagyon megtetszett, így gondoltam, kitöltöm én is. Amúgy is nagyon szeretem a meséket, így ez pont testhezálló is. :)




1. A Kis Hableány: Egy karakter, aki kilép a megszokott komfortzónájából, mint „hal a vízből”.

Aki elsőre eszembe jutott, nem más, mint Anna Stephanie Perkins: Anna és a francia csók című regényéből, hiszen gyakorlatilag Párizsba "száműzik" egy teljes tanévre, ráadásul a végzős tanévre! Na persze ettől én inkább el lennék ragadtatva, mintsem elkeserednék, vagy dühös lennék, de persze nem vagyunk egyformák :) Szerintem eléggé nagy lépés Amerikából Párizsba költözni. :)


2. Hamupipőke: Egy karakter, aki jelentős változáson megy keresztül.

Simone Elkeles: A vonzás szabályai című könyvéből Carlos rengeteg változáson megy keresztül. Egy fiatal gengszterből lesz nagyon is okos fiú, aki nem mellesleg még jóképű is, és végre belátja, hogy a banda nélkül is lehet élete.


3. Hófehérke: Egy könyv vagy sorozat, amiben nagyon különböző karakterek vannak.

Brigid Kemmerer Elementálok sorozata tele van különböző karakterekkel. Van, aki tüzes (Gabriel), van aki inkább kompromisszumot köt (Becca), de egy azért közös bennük: tűzbe mennének a másikért.


4. Csipkerózsika: Egy könyv, amin majdnem elaludtál.

Jandy Nelson: Az ég a földig ér
Na most, már a Mire jó a rosszfiú? sem volt az igazi a LOL könyvek közt, de amikor ezt kezdtem olvasni, hát hihetetlenül unalmas volt. Nem is olvastam végig. SPOILER: folyton azon siránkozott, hogy az egyik srác feledteti vele a nővére halálát, a másik miatt viszont közel érzi magához a nővérét (aki nem mellesleg a nővére volt vőlegénye). Ja és, hogy mennyire rossz és milyen bűntudata van, hogy a nővére pasijával csókolózik, de közben mégis mennyire jó. Az agyamra ment és eléggé unalmas volt.


5. Az oroszlánkirály: Egy karakter, akivel valami traumatikus, durva dolog történt gyerekkorában.

J. Lynn: Várok rád című könyvében Avery-t megerőszakolták egy halloween-bulin. Ami már alapból egy traumatikus dolog, de persze a múlt, amit elhallgat, nem hagyja nyugodni.


6. Szépség és a Szörnyeteg: Egy szörnyen hatalmas könyv, amitől az elején tartottál, de miután elolvastad nagyon tetszett.

Nos, olyan nem jut eszembe, amit mostanában olvastam, így egy régebbi példányt hoznék. A Harry Potter utolsó része hihetetlenül vaskos, az embernek már attól megfájdul a keze, ha csak rágondol, mennyit kell tartania olvasás közben. De annyira vártam akkoriban az utolsó részt, hogy mi lesz Harryvel és a többiekkel, vajon Voldemort (bocsánat, Tudjukki :D ) meghal-e stb., hogy bár kicsit tartottam tőle, hogy sokáig fog tartani az olvasás, mégis nagyon elégedett voltam a végén. :)


7. Aladdin: Egy karakter, akinek teljesül a kívánsága, legyen ez jó, vagy rossz.

Susan Andersen: Jane és a nagyestélyi

Jane nagyon szeretné, ha a kiállítás, amit rábíznak jól sikerülne. Végül - éppen elég nehézség árán, de - jól sikerül a kiállítás és SPOILER a Dior ruha is megkerül :)


8. Mulán: Egy karakter, aki másnak tetti magát, mint ami valójában.

Furcsa mód, ehhez nekem is a Luxen sorozat Damon Blackje jut eszembe. Hihetetlenül szexi földönkívüli, aki titkolja kilétét bunkóságával. Természetesen mi lányok így sem tudunk ellenállni neki :)


9. Toy Story: Egy könyv, aminek azt kívánod, hogy bárcsak valójában is élnének a szereplői.

Szinte az összes könyvvel így vagyok, amit olvastam, de ha már egyet kellene kiválasztani Kiera Cass: A párválasztó; Az elit, Az igazi, A koronahercegnő sorozatot választanám. Szívesen megismerkednék egy olyan jó királlyal, mint Maxon, vagy egy vérbeli lázadó személyiséggel, mint America. :)


10. Disney Leszármazottak: A kedvenc gonosztevőd, vagy erkölcsileg nem egyértelmű karakter.

Nem igazán kedvelem a gonosztevőket, de talán Hook kapitány a Pán Péterből. (Na persze az Egyszer volt, hol nem volt sorozatos Hook jóval jóképűbb, mint az eredeti mesében :) ) 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Harry Potter & Legendás állatok - Útmutató a varázslóvilághoz

Könyvadaptációs ajánló 10. rész - Ifjúsági

"A te lelked a kedvencem az egész világon" - Sarah Adams: Csalóka szerelem