Könyvvásárlás



Ma megérkeztek az új drágaságaim! :) Már vártam őket nagyon! :) 
Marni Bates: Itt a vége, lúzer véle! könyvét azért szerettem volna, mert - ha még emlékeztek - nem rég megérkezett a nyereményjátékon nyert könyvem, ami ennek a Smith Gimi 3. része, ez pedig a negyedik része, így gondoltam legyen meg ez is, ne kelljen már várni az olvasással. :)
Kovács Eszter: Let's kifli könyve, már a fülszöveg alapján érdekesnek tűnt és sok jó kritikát olvastam róla, valamint nagyon tetszik a borítója és újonnan jött England-mániámhoz is jól illik.
Holly Black-Cassandra Clare szerzőpáros könyve A vaspróba pedig Harry Potterhez hasonlított könyv, amit pedig kifejezetten imádok, és erről a könyvről is jókat hallottam, hát gondoltam beszerzem! :)

Ti milyen könyveket szereztetek be mostanában? És milyen könyveket szeretnétek még a polcotokon látni, milyen új megjelenéseket vártok? Hátha megtetszik egy-egy a javaslataitokból :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vi Keeland - Penelope Ward: Nagyképű öltönyös

Harry Potter & Legendás állatok - Útmutató a varázslóvilághoz

Könyvadaptációs ajánló 10. rész - Ifjúsági