Meghan Marc: Bűn és remény (Bűn 3.)

 


Itt megrendelheted


„Örökre az enyém leszel!

Whitney Gable az a fajta nő, akit az életed árán is védelmezel.

Az életed árán is megtartod.

És az életed árán is dédelgeted.

Végül megtanultam a leckét, és eljött az idő, hogy bebizonyítsam, én vagyok az a

férfi, aki igenis megérdemli őt.

Nem érdekel, milyen áron, mert a kudarc nem opció.

Nem számít, ki és mi kerül az utunkba – ezúttal örökre az enyém lesz.

 

Meghan March, a New York Times, a Wall Street Journal és a USA Today bestsellerszerzője Bűn-sorozatának befejező részében tetőfokára hág a szenvedély. Az értelem, az érzelem és a vágy harca eldől, és remény költözik a szívekbe.”

 



Az első rész nagyon tetszett…a második már kevésbé…és ez…ez volt a mélypont! Alapvetően kedvelem Meghan March könyveit, de ez a kötet most nagyon nem talált célba. Legalább is nálam.

Igazából leginkább egy szappanoperához tudnám hasonlítani, annyi minden történt ebben a háromszáz oldalban. Valahogy mintha túl sok mindent akart volna belesűríteni az utolsó kötetbe az írónő. A vége felé pedig mintha egyenesen egy krimi kellős közepébe csöppentem volna.




Whitney már az előző részben is soknak bizonyult számomra, de ebben a kötetben egyenesen az agyamra ment ezzel a „minden az én hibám, én tehetek mindenről” szöveggel. Kicsit szenvedtem is olvasás közben, és abszolút nem éreztem azt, hogy nem tudom letenni, annyira izgalmas. Legfeljebb azt, hogy legyen már vége és hadd tegyem le végleg.

A legutáltabb karakter talán Karma lett az egész történetben, de Jackie is nagy csalódást okozott. A kedvenceim közé tartozik a főkapitány és Lincoln.

Valószínűleg nem fogom újra olvasni a sorozatot, de természetesen azért még fogok az írónőtől olvasni, csak ez most valahogy nem az én könyvem volt.




Köszönet az olvasás lehetőségéért az Álomgyár Kiadónak!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vi Keeland - Penelope Ward: Nagyképű öltönyös

Könyvadaptációs ajánló 10. rész - Ifjúsági

Harry Potter & Legendás állatok - Útmutató a varázslóvilághoz