Vanessa King - Val Payne - Peter Harper: Dobd ​fel a napod!

Forrás: Kossuth Kiadó oldala
Kiadó: Ventus Libro
Kiadás éve: 2018.
Oldalszám: 64 oldal
Ár: 2600 Ft
Besorolás: gyermek - és ifjúsági, foglalkoztató

Moly link
Itt megveheted

"Mit tehetsz azért, hogy boldogabb életet élj? A legkisebb tettek is boldogabbá tehetnek téged… és a világot! 
A könyv olyan gyakorlatok és ötletek tárháza, melyeket kipróbálhatsz, elvégezhetsz a családoddal, a barátaiddal – együtt vagy önállóan. 
A könyvből vett kedvenc gyakorlataidat napi vagy heti „boldogságszokássá” alakíthatod, és meg is oszthatod őket. A fontos az, hogy soha ne feledd: képes vagy változtatni!"

Az igazság az, hogy amikor böngésztem a Kossuth Kiadó oldalán és megláttam ezt a kötetet, nem is figyeltem, hogy ifjúsági irodalom. Kíváncsi voltam rá a fülszöveg és a borító alapján. (ami alapján
egyébként gondolhattam volna, hogy gyerekkönyv, na mindegy.)
Nagyon színes, nagyon vidám, de igazából szerintem nem ad többet, mint a többi ehhez hasonló könyv, legyen az gyerek vagy felnőtt. Plusz szerintem sok olyan dolgot tartalmaz, amivel amúgy is tisztában vagyunk. 
Bár nem vagyok szülő, amikor majd az leszek, szeretném, ha ezek a dolgok (mint pl.: kedveskedj másoknak, ha derűsen látod a dolgokat, máris boldogabb vagy, légy pozitív, ilyesmik) a gyermekem számára teljesen természetesek lennének és nem egy könyvből kellene értesülnie róluk.
Van benne néhány szórakoztató ötlet, feladat, de összességében azt kell mondanom, hogy nem nyerte el a tetszésemet a könyv. Általánosságokat tartalmazott, de jópofák az illusztrációk.

Csillag: 10/4

Köszönet az olvasás lehetőségéért a Kossuth Kiadónak!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vi Keeland - Penelope Ward: Nagyképű öltönyös

Harry Potter & Legendás állatok - Útmutató a varázslóvilághoz

Könyvadaptációs ajánló 10. rész - Ifjúsági