"Naptártesztelő" lettem


Az Édesvíz Kiadó jóvoltából "naptártesztelő", bemutató lettem.
Immáron harmadik éve készítik el Határtalan Gondolatok c. határidőnaplójukat. Ezúttal a 2019-es változatot vehettem a kezembe.

 




Mint a képen is látható, gyönyörű szép borítója van, tehát a külcsín 10/10-es. Nem túlságosan nagy, de nem is éppen pici ez a határidőnapló. Én a kisebbekhez szoktam, ezt viszont könnyen megtalálhatjuk a táskák mélyén is. Ugyanakkor ha belegondolok abba, hogy mindig telepakolom a táskámat, méretéből és súlyából adódóan, ez nekem inkább egy otthoni vagy irodai használatra való határidőnapló. Ami természetesen nem baj, csak annak, aki hozzám hasonlóan mindent a hatalmas női táskájában hurcol, nem túl praktikus.

Már rögtön az elején egy idézettel kezdődik.




Aztán pedig egy 2019-es éves naptárt látunk, mellette pedig egy kis ismertetőt az asztrológiáról, a 2019-es év előrejelzéseiről, valamint egy kis útmutatót a naplóról. A következő oldalon találjuk, hogy mit érdemes csinálni és mit nem a hét egyes napjain. Mellette pedig egy jelmagyarázatot a naptárban található ikonokhoz.


Ezután pedig elérkezünk magához a naptárhoz. Külön kiemelném, hogy a naptár készítői igyekeztek színvilágban az adott hónaphoz igazítani a színeket, ami szerintem nagyon jól sikerült. 


Bár a címből adódik, nekem mégis nagyon tetszik, hogy nem csupán idézetek, pozitív gondolatok találhatók a naptárban, hanem ezekhez passzoló képekkel is feldobták a készítők. 


Rengeteg hely van az egyes napoknál a bejegyzésekre, valamint a hónapok végén külön jegyzetlapokkal is készültek számunkra. Ez nekem nagyon hasznos, hiszen rendszeresen járok úgy, hogy éppen szükségem lenne papírra, persze sosincs nálam. Ilyenkor rendszerint a határidőnaplómat kapom elő és abba jegyzetelem a szükséges információkat.

Ha mindez még nem lenne elég, akkor a készítők néhány receptet is belecsempésztek a naplóba, amikből szép lassacskán az összeset ki fogom próbálni! :) 

Nagyon tetszik még az is, hogy a lapokon az egyes hónapokhoz illő minták színesítik még jobban a naptárat. 

A naptár végén megtalálható, mely könyvekből származnak az idézetek, így ha kedvet kapunk hozzá, elolvashatjuk őket. 

Remélem sikerült mélyebb bepillantást nyerni azoknak, akik kíváncsiak voltak a naptárra. 


Még egy kis apróság :) 


Köszönöm szépen a lehetőséget az Édesvíz Kiadónak!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Harry Potter & Legendás állatok - Útmutató a varázslóvilághoz

Könyvadaptációs ajánló 10. rész - Ifjúsági

"A te lelked a kedvencem az egész világon" - Sarah Adams: Csalóka szerelem