Molyolós kérdőív


@rebeltől kaptam ezt a remek kis kérdőívet és - bár egy kicsit megkésve, de - kitöltöttem végre! :) Szeretném jelölni @kiruu-t és @misskaty-t. Remélem ti is annyira élvezitek majd, mint én. 

1. Szoktál nassolni olvasás közben?
Igen, sajnos rendszeresen van, hogy nassolok olvasás közben. Persze a könyvekre mindig NAGYON vigyázok, hogy ne kenjem össze őket, de valahogy nem tudok ellenállni a nassolásnak J
2. Mit szeretsz iszogatni olvasás közben?
Nagyon szeretek forró teát fogyasztani közben, persze csak szigorú távolságban a könyvtől J
3. Szoktál írogatni a könyvekbe, vagy kivagy magától a gondolattól is, hogy firkálj beléjük?
SOHA. A könyv szent és sérthetetlen. Ha valami hozzáfűznivalóm van, vagy tetszik egy részlet, post-it-et teszek a szélére és azzal jelölöm, arra írom a gondolataimat.
4. Hogyan jelölöd, hogy hol tartasz egy könyvben?
Könyvjelzővel a legtöbb esetben, de van amikor csak felkapok egy cetlit és azt teszem bele jelölőként. Bár előnyben részesítem inkább a könyvjelzőt, hiszen sokkal esztétikusabb, de hát mit tehetnék? Nem mindig van a kezem ügyében a könyvjelző.
5. Mindig el kell jutnod egy fejezet végéig, vagy le tudod tenni a könyvet bárhol?
A legtöbbször szeretem úgy letenni a könyvet, hogy befejezem a fejezetet, de ez azt a „hibát” is hordozza magában, hogy úgy lesz vége a fejezetnek, hogy azonnal olvasni akarom a következőt, hogy hogyan is alakul a sztori a továbbiakban. Ez egy ördögi kör J De félretéve a viccet, képes vagyok letenni a fejezet közben, ha nagyon muszáj.
6. Olyan ember vagy, aki elhajítja a könyvet a szoba másik sarkába, ha nagyon idegesítő regényt olvas?
Sosem tennék ilyet. Mint már említettem, számomra a könyv nagyon értékes dolog. Ezért nem adom kölcsön sem, mert tudom, hogy én úgy olvasom, hogy meg sem látszik rajta, hogy akár egyszer is olvasva lett, nem szamárfüles, gyűrött, repedezett a gerince. Szóval, ha idegesít a regény, inkább abbahagyom egy kis időre, de semmiképp sem dobom el.
7. Ha szembejön veled egy ismeretlen szó, azonnal rákeresel?
Ha tehetem igen, mert zavar, ha nem értem, mit jelent, miről van szó. De ugye nem mászkálhat az ember egy értelmező kéziszótárral a zsebében.
8. Mit olvasol most?
Jelenleg Jennifer L. Armentrout: Ónix című könyvét, illetve Kelly Creagh: Nevermore – Soha már című könyvét olvasom, ami bevallom, nem nyerte el túlságosan a tetszésemet.
9. Milyen könyvet vettél legutóbb?
Jennifer L. Armentrout: Opál
10. Van kedvenc helyed vagy időpontod az olvasásra?
Igazából bárhol és bármikor képes vagyok előkapni a könyvemet és olvasni. De leginkább otthon szeretek olvasni a meleg takaró alatt az ágyban vagy a fotelban, egy jó forró bögre teával a kezemben, izgulva az eseményeken J
11. A sorozatokat vagy az egyrészes könyveket szereted jobban?
Igazából mindegyiket szeretem. Na persze bizonyos határokig. Azt a sorozatot, ami 10 részen fölül végződik, el sem kezdem, mert nem hiszem, hogy valamit lehet ennyire húzni-halasztani.
12. Van olyan könyv, amit mindig előrehozol, és szeretettel ajánlasz mindenkinek?
Nagyon sok könyv van, ami tetszik, így próbálok az illető személyiségéhez szemezgetni, hiszen nem biztos, hogy ami nekem tetszik, neki is fog.
13. Hogy rendszerezed a könyveidet?

Annyi könyvem van, hogy már alig fér el a polcon, így most már oda teszem, ahol éppen hely van. De egyébként szeretem kiadónként rendszerezni őket.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Harry Potter & Legendás állatok - Útmutató a varázslóvilághoz

Könyvadaptációs ajánló 10. rész - Ifjúsági

"A te lelked a kedvencem az egész világon" - Sarah Adams: Csalóka szerelem