Reszkessetek betörők! - Kevin a tavalyi karácsonyból nem maradhatott ki




Nagyon érdekes, mert egy ideje már teljesen kizártam a Reszkessetek betörőket a karácsonyokból. Tavaly valahogy mégis kedvet kaptam hozzá, hogy újra megnézzem. Miután megnéztem, akkor láttam, hogy készült belőle könyv is, aminek nagyon megtetszett az illusztrációja.

Igazából nem kell tőle többet várni, mint ami. A film eseményei kelnek életre a lapokról, csak egy kicsit rövidebb verzióban. Viszont szerintem az illusztráció zseniális. 

A könyv végig Kevinre fókuszál, a filmben fellelhető családi drámázás kimarad, de talán nem is baj.

Nagyon szép, igényes képeskönyv, nemcsak gyerekeknek!




Köszönet az olvasás lehetőségéért a Kossuth Kiadónak!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vi Keeland - Penelope Ward: Nagyképű öltönyös

Könyvadaptációs ajánló 10. rész - Ifjúsági

Harry Potter & Legendás állatok - Útmutató a varázslóvilághoz