Márciusi összegzés

Picit megkésve, de én is elkészítettem a márciusi olvasmányaimról az összegzést. Elég sok dolgom volt mostanság, így nem maradt túl sok időm megírni az összegzést, ezért a késés.
Nem teljesítettem túl jól azokból a könyvekből, amiket terveztem elolvasni a legutóbbi összegzésben.



Ezek voltak a betervezett könyvek:


Ebből csupán egyet sikerült elolvasnom márciusban. Nem túl jó teljesítmény. De mentségemre szóljon, hogy az utolsó kettő az Olvasólámpa pályázatra kellett volna, ami időközben elindult, így majd lesz tartalék a jövő évire.
A kötet, amit márciusban olvastam Bella Andre: Te vagy az egyetlen volt, amiről már fel is tettem az értékelést a blogra (itt elolvashatjátok).

Azért egy kicsit beszámolnék arról, hogy ha már a betervezett könyveket nem is sikerült elolvasni, mi az amit még olvastam a tavasz első hónapjában.



Befejeztem Elle Kennedy: A cél c. kötetét, ami az Off Campus sorozat utolsó kötete volt. (Itt elolvashatjátok az értékelést róla)
Illetve sor került még az alábbi kötetekre is:


Amit egyébként imádtam, ahogy a többit is. Sem a mese, sem az illusztrációk nem okoztak csalódást. Dániel András egy zseni!!!


Nem volt rossz, de nem is lesz az év olvasmánya.


Amivel üdítő volt kiszakadni a hétköznapok mókuskerekéből és jó pár jelenetnél magamra és a páromra ismertem, valamint bombáztam is velük a páromat, amit ő szerintem annyira nem díjazott :D


Tervezek róla írni a második résszel együtt, ezért egyelőre csak annyit, hogy a fordítási hibák zavaróak voltak, de tetszett a sztori. Szeretem az ilyen "pillantsunk be a királyi/hercegi/hercegnői életbe" típusú sztorikat.


Az írónő előző könyvét szerettem, és az elején ez is magával ragadott, aztán mégis olyan kettős érzésem lett a végére a kötettel kapcsolatban.


Hát...(tudom, háttal nem kezdünk mondatot) elég érdekes ez a könyv. Már eleve az alapsztori sem éppen a megszokott. Meg voltak benne számomra ellentmondásos és zavaró dolgok, de aztán olyan csavart dobott be az írónő a végén, hogy kíváncsian várom a következő részt, mit hoz ki a sztoriból.


Imádom Hoover könyveit, ezzel a kötettel sem volt ez másképp. Ugyanakkor azt hiszem, hogy ez a könyve volt számomra a legmegrázóbb, legnyomasztóbb. Tervezek róla írni a blogra, de azt hiszem, picit le kell ülepednie a történetnek bennem ahhoz, hogy írni tudjak róla.


Ez is egy recenziós példány volt a Maxim Kiadótól, akár csak a Bella Andre könyv. Az értékelésemet pedig ide kattintva olvashatjátok. Nagyon érdekes volt számomra ez a könyv, sok érzelmet, gondolatot indított meg bennem.



Lássuk a következő havi terveket:

MICHELLE MARLY: COCO CHANEL ÉS A SZERELEM ILLATA
BELLA ANDRE: CSÓK A FAGYÖNGY ALATT
CONNIE GLYNN: BEÉPÍTETT HERCEGNŐ
DAVID WILLIAMS: A VILÁG LEGROSSZABB GYEREKEI
HOLLY BLACK: KEGYETLEN HERCEG
ELLA MAISE: AKARLAK, ADAM CONNOR

Ebből kettő (Michelle Marly: Coco Chanel és a szerelem illata, Bella Andre: Csók a fagyöngy alatt) recenziós példány, kettő pedig (Meghan March: Rád vágyom, Emma Chase: Királyi szerető) folytatás. A többi pedig a már márciusban betervezettek közül való, illetve egyet még hozzábiggyesztettem (Sarah J. Maas: Tüskék és rózsák udvara), mert annyian ajánlották már. Plusz elvileg Szépség és a Szörnyeteg átirat, szóval nekem kötelező olvasmánynak számít ;)
Kíváncsi vagyok, mennyit sikerül teljesítenem. Remélem, többet, mint amennyit márciusban sikerült.
Ti olvastatok már ezek közül valamit? Mi a véleményetek róla?




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vi Keeland - Penelope Ward: Nagyképű öltönyös

10+1 ötlet karácsonyra könyvmolyoknak

"A te lelked a kedvencem az egész világon" - Sarah Adams: Csalóka szerelem