Lackfi János: Dombontúli mesék


Kiadó: Kossuth Kiadó
Kiadás éve: 2017
Ár: 1990 Ft
Besorolás: Mesekönyv

Mivel nem túl hosszúak ezek a mesés kötetek, együtt értékelném őket. Az első részt már korábban volt szerencsém olvasni a Dombontúli kötetekből, s az is nagyon tetszett.
Eleve szeretem Lackfi János stílusát, s ezek a mesés kötetek kiválóan megmutatják mindezt.
Végre sikerült elolvasnom a másodiktól a hatodik részig a köteteket.
A másodikban egy teknős, a harmadikban egy zsiráf, a negyedikben egy egér, az ötödikben egy majom, a hatodikban pedig egy krokodil lesz az újabb állat, aki beköltözik a Dombontúli mesékbe.
Személyes kedvencem a Zsiráfról szóló kötet, de talán azért, mert amúgy is a zsiráfok a kedvenc állataim :)
Mindegyik kötet hasonlóan tele van vicces poénokkal, melyeket a gyerekek is megértenek, így együtt kacaghatunk velük a felolvasás közben. Számomra a rajzok is nagyon kedvesek a kötetekben. A kötetek címei egyediek és szerintem nagyon is viccesek, nem szokványosak.
Kifejezetten tetszik az is, hogy minden kötetben fellelhetők rejtvények is, melyekkel szintén elfoglalhatók a gyerekek.
A kötetekhez plüssállatok is tartoznak, amik bár aranyosak, szerintem az illusztrációk sokkal bájosabbak. Nagyon illenek a kötetekhez.

Összességében ajánlom, bár azt kell mondanom, talán nem szántam volna külön kötetet minden egyes állatnak, hanem egy vaskosabb kötetben oldottam volna meg.



Köszönöm az olvasás lehetőségét a Kossuth Kiadónak

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vi Keeland - Penelope Ward: Nagyképű öltönyös

Harry Potter & Legendás állatok - Útmutató a varázslóvilághoz

Könyvadaptációs ajánló 10. rész - Ifjúsági