Kylie Scott: Lick - Taktus

Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadás éve: 2015.
Oldalszám: 384 oldal
Ár: 2999 Ft
Besorolás: romantikus, erotikus, new adult
Sorozat: Stage Dive 1. része

Az ébredést Las Vegasban nem éppen így képzelte .
Evelyn Thomas úgy tervezte, hogy hatalmas bulival ünnepeli a 21. születésnapját Las Vegasban. Őrült nagy bulival. De a legvadabb álmaiban sem jutott volna eszébe, hogy másnap reggel a fürdőszoba padlóján ébred, élete legdurvább másnaposságával, mellette egy kimondhatatlanul vonzó, félmeztelen, tetovált férfi, és az ujján gyűrű, amelyben akkora gyémánt van, hogy King Kong is elismerően csettintene. Bár emlékezne rá, hogyan jutott ide!"


Értékelés:

Azt hiszem egy kicsit még mindig a hatása alatt állok a könyvnek. A történet nem hétköznapi, és nem is hiszem, hogy bármikor megtörténhetne a környezetemben, hogy valaki Las Vegasban ébred gyűrűvel az ujján, de persze néha az embernek jól esik ilyesmiről olvasni, kicsit hinni a lehetetlenben.
Mégis annyira romantikus és aranyos, ezen kívül szexuálisan túlfűtött – csak úgy szikrázik a levegő –, hogy nagyon jó romantikus filmet lehetne készíteni belőle.
A karakterek egyszerűen fantasztikusak. Végre nem egy tökéletesen megfestett ideával találkozunk, hanem egy hús-vér férfival, akinek vannak hibái, aki követ el hibákat, aki néha egy kicsit önző, és néha előtör belőle az állat. Na persze David nem bántotta Eveleyn-t nehogy ezt gondoljátok, csak néha kicsit dühöngött, ha épp nem úgy jöttek össze a dolgok, ahogy gondolta, szerette volna.
Ugyanakkor hihetetlenül kedves és gondoskodó tudott lenni Evelyn-nel és én imádtam ezt a kettősséget.
Evelynnel abszolút azonosulni tudtam, teljesen bele tudtam magam élni a történetbe, amit az ő szemén keresztül ismerhetünk meg. Nagyon pozitív dolog volt számomra, hogy nem hódol be a neki felajánlott pénznek, nem használja ki emiatt Davidet, mondhatni, nem is számít neki, hogy a srác dúsgazdag. Megőrzi becsületét, kitartó és erényes marad mindvégig. Persze nem azt mondom, hogy tökéletes, hiszen ő is hibázott, de mindvégig önmaga maradt. Ezért hatalmas köszönet!
A mellékszereplők közül a kedvencem Mal volt, aki egyből befogadta Evelyn-t és abszolút kedves volt vele. Nagyon szimpatikus, és alig várom, hogy az ő sztoriját is olvashassam.
Nagyjából már az első oldalon érezni lehet, mi lesz az utolsón, egy csavar mégis hatalmas meglepetést okozott számomra. Persze nem mondom el, mi volt az, nem akarom lelőni előre.
Nem nevezném szexkönyvnek, de elég erőteljesen túlfűtött regény. Részletekbe menően vannak leírva ezek a jelenetek, de kulturáltan, szépen megfogalmazva, romantikusan. Volt néhány jelenet, ahol pironkodtam én is.
Aranyos történet kicsit sem hétköznapi helyszínre téve, ami kikapcsolja az embert és amikor elolvastad nem kívánsz mást, csak hogy még, még, még!!!

Csillag: 5/5

Bepillantás a könyvbe:

– Amit mondtam, színigaz volt. Tényleg egy doboshoz kellett volna hozzámennie. Istenverte meglepetéskoncertek! – morogta Mal. 
– Fogd már be! 
– Mintha te soha nem csináltál volna semmi baromságot, hogy megfűzz egy csajt! – szólalt meg Ben. 
– Mi is volt Tokióban? – kérdezte Jimmy, és kényelmesen elnyújtózott a sarokban. – El is felejtettem… hogy hívták azt a csajt? 
– Ó, tényleg, basszus! A csaj az étteremből – felelte Ben. – Mennyit is kellett fizetni az okozott károkért? 
– Fogalmam sincs, hogy miről beszéltek. David, mondd meg nekik, légy szíves, hogy kussoljanak! – kiáltotta Mal, a másik kettő hangos röhögését túlordítva – Tiszteljétek ezt az érzelmes pillanatot Evelynnel, seggfejek!”

„– Nem is tudom, még a végén kénytelen leszek rádöbbenni, hogy te is emberből vagy? Hogy néha te is szoktál elbaltázni dolgokat, éppen úgy, mint bárki más?

„– Mivel akartad elcsavarni a fejem? Azzal, hogy egyfolytában sápítozol, amiért egy csomó mindent megveszek neked? 
– Nem. Azt csak amolyan extra szolgáltatásként kaptad. Nem kell megköszönnöd.”

„– Az isten verje meg! Nézd már, ez mekkora! Most ez szoknya, vagy valami elcseszett öv?

„– El fogsz ejteni! 
– Nem foglak, de maradj nyugton! – felelte, és a karjával szorosan tartotta a lábamat. – Bízz bennem! 
– Előbb mondd meg, mit csinálsz! – feleltem, és ököllel vertem a fenekét. 
– Nem hallottál még a hagyományról, hogy az ifjú férjnek át kell vinnie a feleségét a ház küszöbén? 
– De azt ölben szokták csinálni! 
Megpaskolta a fenekemet, mégpedig azt a felét, ahova a nevét varrattam. 
– Miért lenne éppen ez megszokott a házasságunkkal kapcsolatban? 
– Azt hittem, hogy csak barátok vagyunk! 
– Miért, nem vagyok veled barátságos? Viszont ha megkérhetlek, ne taperold a seggemet, mert még azt fogom hinni, hogy mást is akarsz tőlem. Különösen a csók után a kocsiban. 
– Nem taperolom a seggedet! – morogtam, és elvettem a kezemet a fenekéről, amit eddig támasztéknak használtam. Mintha az én hibám lett volna, hogy ebben a helyzetben ez a csodálatosan formás hátsó az egyetlen dolog, amiben megtámaszkodhatok! 
– Légy szíves, ne lógj állandóan a nyakamon! Nagyon kiábrándító. 
Önkéntelenül felnevettem. 
– Te vettél a válladra, idióta! Még szép, hogy rajtad lógok!”




Így képzeltem el Davidet. (Forrás: Google)

Így képzeltem el Evelynt. (Forrás: Google)




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Harry Potter & Legendás állatok - Útmutató a varázslóvilághoz

Könyvadaptációs ajánló 10. rész - Ifjúsági

"A te lelked a kedvencem az egész világon" - Sarah Adams: Csalóka szerelem