Kendall Ryan: A szobatárs (Társasjáték 1.)

 



Itt megvásárolhatod

Molyos link


Fülszöveg

„Nem szerethetek beléd!

Amikor utoljára láttam a legjobb barátnőm öccsét, még fogszabályzós kis stréber volt. Egy nap azonban Cannon, a kisöcs, megjelent nálam, hogy meghúzza magát a vendégszobámban. Teljesen megváltozott. Huszonnégy éves, széles vállú, férfias és pokolian szexi pasi lett. A több mint 185 centijével, a pólója alatt feszülő szikár izmokkal, a mély hangjával és az önelégült vigyorával őrülten csábító.

Éppen csak túlesett egy csúnya szakításon, ezért eszében sincs új kapcsolatba keveredni. És én ellen tudok állni a kísértésnek, igaz?

Ki is tartottam egészen a harmadik éjszakáig, amikor is túl sokat ittunk, és bevallotta nekem a legféltettebb titkát: olyan isteni az ágyban, hogy a nők azonnal beleszeretnek. Szerinte ez átok, nem áldás.

Szerintem ez baromság, és ezt be is fogom bizonyítani. Kizárt, hogy beleszeressek Cannonba. De mihelyt belevágunk… rádöbbenek, hogy talán életem legnagyobb hibáját követtem el, amikor nem hittem neki.

A USA Today és New York Times bestsellerszerző Kendall Ryan humoros, érzelmes és őrülten szexi regénye ismét lázba hozza az olvasóit.”

 



Értékelés

 

Szeretem Kendall Ryan könyveit, de ez valahogy kilóg a sorból. Már az elején úgy voltam vele, hogy simán le tudom tenni, nem érzek késztetést arra, hogy folyamatosan olvassam a kötetet.

Aki nem szereti a könyvekben a szexet és a vulgáris beszédet, annak ez a könyv nem való. Rögtön az első oldalon előkerül benne mindkettő.

Számomra sablonos romantikus, egyszer olvasós kategória lett sajnos.

Bár mindketten szimpatikus karakterek, mégsem ragadott magával úgy igazán a történet. Cannon a stréberből lett szívdöglesztő orvostanhallgató, aki meg akar felelni a családjának, ugyanakkor foggal-körömmel védelmezi a húgát és az édesanyját. Mindemellett gyerekkora óta szerelmes Paige-be. Paige pedig végre nem egy hisztis női karakter, de néha a vívódása számomra már egy kicsit idegesítő volt. Azért tudod beleképzelni magad a helyükbe, mert akár veled is megtörténhetnének, amik velük a sztori során. Sok vicces helyzetbe keverednek, így sokat lehet nevetni az olvasása közben.

Igazából semmi különleges nem volt benne sajnos. Főként a két főszereplő közti testi vágyról szól, semmi extrát nem ad a történet. Ennek ellenére azért fogok még olvasni a szerzőtől és a sorozat további köteteit is várom.

Ha egy „nem kell gondolkodni közben” történetet keresel, és nem zavar, hogy klisés a sztori, valamint az erotikától túlfűtött sorok, akkor ez a Te könyved.




 

Borító

Az eredeti egyértelműen sokkal, de sokkal jobb.



Köszönet az olvasás lehetőségéért az Álomgyár Kiadónak!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Harry Potter & Legendás állatok - Útmutató a varázslóvilághoz

Könyvadaptációs ajánló 10. rész - Ifjúsági

"A te lelked a kedvencem az egész világon" - Sarah Adams: Csalóka szerelem