Vendégbejegyzés Julie Anne Peters: Amikor ezt olvasod én már nem leszek c. könyvéről

Ez az első ilyen vendégbejegyzés a blogon. Egy kedves barátnőm ezzel a bejegyzéssel élesztette újjá blogját, ezért arra gondoltam - természetesen az ő beleegyezésével - hogy közzéteszem a blogomon. Én is szerettem volna elolvasni és bejegyzést írni erről a könyvről, de az én romantikus lelkemnek túlságosan nyomasztó volt a történet. Olvassátok szeretettem barátosném bejegyzését!



Fülszöveg: Daelyn az iskolai kegyetlenkedések céltáblája, 
tele van lelki sérülésekkel, komplexusokkal. 
Egy sikertelen öngyilkossági kísérlet miatt nem tud beszélni, 
a némaság magánya veszi körül. 
Szeretne elmenekülni az iskolától, a szüleitől, az életétől… 
Korábbi öngyilkossági kísérletei kudarcot vallottak, de 
miután rátalál egy honlapra, amely öngyilkosságot 
tervezők számára készült, már tudja: ezúttal sikerrel jár majd. 
23 napja marad, hogy esetleg változtasson a döntésén. 
És rögtön az első napon találkozik valakivel: 
egy különös fiúval, aki barátkozni szeretne vele, aki segíteni akar rajta. 
Megkezdődik a visszaszámlálás.

Vélemény: Ez egy jó könyv. Furcsa ezt a címkét ráragasztani, hogy "jó".
Hogyan lehet egy könyv jó, amiben egy lány öngyilkosságra való 
felkészülését követhetjük végig? Talán nem is ez a szó illik rá,
hanem inkább a szomorú? Nyomasztó? Hiteles? 
Nem........talán inkább az ŐSZINTE. Ez a történet nyíltan vállalja, 
hogy bemutatja, amint egy tizenéves lány küzd az iskolatársakkal, 
a "barátokkal", a tanárokkal, a szülőkkel, az orvsokkal, és leginkább magával.

Ez egy kis részlet a bejegyzésből. A címre kattintva elolvashatjátok a többit! 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Harry Potter & Legendás állatok - Útmutató a varázslóvilághoz

Könyvadaptációs ajánló 10. rész - Ifjúsági

"A te lelked a kedvencem az egész világon" - Sarah Adams: Csalóka szerelem