Jamie McGuire: Gyönyörű tévedés

Kiadó: Maxim
Kiadás éve: 2015.
Oldalszám: 368 oldal
Ár: 2999 Ft
Sorozat: Maddox testvérek
Besorolás: romantikus, new adult

A függetlenségét szenvedélyesen védelmező Camille Camlin, becenevén Cami boldogan hagyta a háta mögött a gyermekkorát, mielőtt az véget ért volna. Dolgozik, amióta megszerezte a jogosítványt, és a főiskola első éve óta albérletben lakik. Most a Red Doorban pultos, és a munkán meg főiskolai óráin kívül nincs másra ideje. Trenton Maddox az Eastern Állami Egyetem koronázatlan királya volt, aki már középiskolásként egyetemista lányokkal járt. A barátai irigyelték, a nők be akarták törni, de miután egy tragikus baleset fenekestől felforgatta az életét, Trenton otthagyta az egyetemet, hogy megbirkózzon iszonyatos lelkifurdalásával. 
Tizennyolc hónappal később Trenton otthon lakik özvegy édesapjával és egy helyi tetováló szalonban vállal munkát, hogy fizetni tudja a számlákat. Amikor már azt hiszi, hogy az élet visszazökkent a megszokott kerékvágásba, a szeme megakad a Red Doorban egyedül üldögélő Camin. 
A lány hisz abban, hogy sikerül szigorúan plátói szinten tartania a Trentonhoz fűződő friss barátságát. De amikor egy Maddox fiú szerelmes lesz, az örökre szól – még akkor is, ha esetleg Cami miatt hullik szét a már így is szétforgácsolódott családja.”

"Nem töröm össze a szívét, hogy veled jót tegyek."  
                                           

Az írónő hazánkban megjelent első regénye a Gyönyörű sorscsapás volt. Elég régen olvastam már, így minden részletre nem emlékszem pontosan, de arra igen, hogy akkor nagyon tetszett. Amikor láttam, hogy a többi Maddox fivérről is készül regény, izgatott lettem, mit tartogat még nekünk az írónő.
Hogy őszinte legyek, nekem a Gyönyörű tévedés sokkal jobban tetszett, mint a Gyönyörű sorscsapás.
A történet úgy kezdődik, hogy a lány barátja éppen lemond egy találkozót a munkája miatt. Már akkor sem volt szimpatikus nekem ez a srác, akiről később kiderül, hogy a munkája fontosabb, mint a barátnője. Távkapcsolatban élnek, ami nem egyszerű dolog és ezt a kapcsolatuk is megsínyli. Na meg persze idő közben felbukkan a szexi Maddox fivér, aki idő közben az ujja köré csavarja Camit és az olvasót is egyaránt. Na de ne szaladjunk ennyire előre.
Tehát Cami barátja, T.J. lemondja a találkát, majd a lány a barátnőjével bulizni megy a helyre ahol dolgozik, itt jön a képbe Trenton Maddox.
Az első pillanattól fogva izzik köztük a levegő, majdnem csakhogy felgyulladnak a lapok a kezünkben.  Persze Cami tudja milyen egy Maddox fiú: a hírhedt nőcsábász, akit jó nézni, de közel engedni magadhoz már kevésbé, mert tuti összetöri a szíved. És persze melyik lány akarná összetört szívvel végezni? Így hát Trentonnak piszkos eszközöket kell bevetnie a lány meghódítására, amikben igencsak kreatív teszem hozzá.
Nagyon délcegen állja a sarat és jobbnál jobb praktikákat vet be.
Így képzeltem el Trentont.
Trentonban egy tipikus Maddox fiút ismerünk meg. Vicces, gondoskodó – nagyon is – és ha szeret, akkor nagyon szeret. Igazából a két főszereplő közül ő volt a kedvencem. Aranyos, de emberi. Nem az a tipikus könyves pasi, aki tökéletesnek van megfestve, hanem ő is hibázik. Nem követ el akkora marhaságokat, mint Travis.
Cami viszont nem vált a kedvenc szereplőmmé, néha idegesített is. Néha sajnáltam, együtt éreztem vele, de sokszor nem értettem a döntéseit. Például baromira könnyen belement az első tetkójába, ráadásul egy nem kis horderejű tetkóba. Ja, azt nem említettem, hogy Trenton egy tetováló szalonban dolgozik, ahol Cami is másodállást vállal, így Trenton készíti el az összes tetkóját szűz bőrén. Nincs nekem semmi bajom a tetkókkal, sőt szeretem az ilyen könyveket, de azért szerintem ennél sokkal nehezebben szánja el egy olyasvalaki magát arra, hogy tetkója legyen, aki eddig azt mondta, hogy őneki aztán ugyan nem lesz tetkója. Na, mindegy, ez csak az én véleményem.
Természetesen a szerelmi háromszög itt is megtalálható, mint mostanában olyan sok könyvben. Személy szerint nekem nincs vele semmi bajom, szeretem az ilyen sztorikat. Most azonban kicsit gázosnak éreztem. Kezdettől fogva Trentonnak drukkoltam, T.J. pedig a kezdetektől a bögyömben volt, így nem volt nehéz eldöntenem, ki legyen a befutó. A könyv végén lévő csavart már kezdtem sejteni, úgy kb. a könyv háromnegyedénél, de még így is kíváncsi voltam rá, hogy derül majd ki. Ez a csattanó a végén kárpótol minket a regény hiányosságaiért.
Így képzeltem el Olive-ot.
A mellékszereplők közül igazán Olive fogott meg. Ő volt a kedvencem. Egy tündéri kislány, aki kioktatja a felnőtteket, de aranyos módon. A kedvenc jeleneteim közt kaptak helyet Olive és Trenton közös jelenetei. Képzeljetek el egy szexi, tetovált, kigyúrt pasit egy tündéri, szőke kislánnyal az oldalán. Kell ennél több? A férfiaknak a meztelen nőkre tágul leginkább a pupillájuk a brit tudósok szerint. Azt tudtátok, hogy a nőknek viszont nem a pasikra, hanem a gyerekekre? Na most a szexi pasi és gyerek kombó tuti befutó!
Mivel a történet a Gyönyörű sorscsapás idején játszódik, kicsit kaphatunk Travisből és Abbyből is.
A többi mellékszereplő története nem igazán bontakozik ki. Van egy-két szereplő, akikről többe tudunk meg, de semmi különös.

Azt kell, hogy mondjam, összességében ez egy jó kis történet. Kikapcsol, megnevettet, ugyanakkor szívet melengető is. Még mindig szívdöglesztőek és szerethetőek a Maddox fiúk. Várom a folytatást!
Így képzeltem el Camit.

Borító: Egyszerűen gyönyörű!

Csillag: 10/8

Bepillantás a könyvbe:

" - Bocs, hogy azt hittem, a kényszerítés olyasmi, amit nem versz be mindenkinél.
  - Nem is. Kimondottan különleges esetről van szó.
  - Te vagy egy különös, klinikai eset."

" - Munka után beugrottam a Redbe, és bedobtam pár italt. Reagan mesélte, hogy egyedül vagy itthon, és halálra unod magad, így gondoltam, benézek hozzád. 
  - Nem azért, mert az eső jó ürügyet szolgáltatott, hogy meztelenkedj?
  - Nem. Csalódott vagy?
  - Szó sincs róla."

" - Kamilla! - rikkantotta. Egy tálban műanyag gyümölcsöket hozott.
  - Ne, kérlek. Általánosban sem volt vicces, de most még kevésbé.
Trenton vállat vont.
  -  Nekem tetszett.
  - Észre sem vettél általánosban.
  - Ezt meg ki állítja? - ráncolta a homlokát.
Teátrálisan néztem körül.
  - Szóra sem méltattál, míg mellem nem nőtt,
Hazel kuncogni kezdett.
  - Sokkal szórakoztatóbb ide bejárni, amióta felvettük!"




" - Gyönyörűvé tesz, ugye Trenton? - kérdeztem. (...)
   - Te már így is gyönyörű vagy."

"Trenton megragadta a vállamat, és szájon csókolt. A döbbenettől keményen, engesztelhetetlenül álltam a csókját, de aztán ellazult a szám, s vele a testem is. Ugyan elengedtem magam, de a szívem hevesen és olyan hangosan kezdett dobogni, hogy biztosra vettem, hogy Trenton is hallja. A nyelve becsúszott az ajkaim közé, a keze lesiklott a karomon a csípőmre, és az ujjai belekeményedtek a bőrömbe, amikor a csípőmnél fogva magához húzott, és tovább csókolt, Amikor elhúzódott, beszívta az alsó ajkamat.
 - Most már bonyolult. - közölte, felkapta a kulcsait, és becsukta maga mögött az ajtót."   

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Harry Potter & Legendás állatok - Útmutató a varázslóvilághoz

Könyvadaptációs ajánló 10. rész - Ifjúsági

"A te lelked a kedvencem az egész világon" - Sarah Adams: Csalóka szerelem