Lackfi János: Gipszmüzli és epertorta

Kiadó: Kossuth Kiadó
Kiadás éve: 2016.
Oldalszám: 32 oldal
Ár: 1290 Ft
Besorolás: Kortárs gyerekkönyv
Moly.hu link
Megrendelési link
Előfizetési link

"A Dombontúli Lakóparkban mindig történik valami. Az egyik házból titokzatos hangok szűrődnek ki. Akác, a kiselefánt homokból epertortát süt, amitől valaki nagyon megijed. Ki költözik be legközelebb a lakóparkba, és kivel deríti fel a kiselefánt a titkos átjárót?"

Amikor megláttam ezt a könyvet, nagyon kíváncsi lettem rá. Nagyon szeretem a meséket, imádok elmerülni ebben a különös világban.
Nagyon szeretem Lackfi János műveit is. Egyszer volt is nálunk a könyvtárban író-olvasó találkozón. Mondanom sem kell a gyerekek nagyon élvezték, mi, könyvtárosok is jót szórakoztunk.
Vicces, közvetlen ember, kiváló előadó. A találkozó végére, fogtam a hasam a sok nevetéstől.
Na, de akkor a könyvről. 
Először is rendkívül tetszik az illusztrációja a könyvnek. Kicsit próbálkozik olyasmivel a könyv, mint amit Dániel András könyveiben tapasztalhatunk: a lapokon több vicces megjegyzés is található, mint például "csupa egyforma ház, nagyon uncsi..." és ehhez hasonlók. Valahogy ez nekem Lackfi könyveihez nem illik.
Az külön tetszik, hogy van néhány feladat is a könyvben a gyerekek számára. 
Aranyos kis mese, bár kicsit zavaró volt számomra, hogy butuskának tüntette fel az elefántot a szerző. Viszont a "felügyelő" alakját nagyon jól megalkotta. 
Kíváncsian várom a folytatást :)




Köszönet az olvasás lehetőségéért a Kossuth Kiadónak!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Harry Potter & Legendás állatok - Útmutató a varázslóvilághoz

Könyvadaptációs ajánló 10. rész - Ifjúsági

"A te lelked a kedvencem az egész világon" - Sarah Adams: Csalóka szerelem