Emma Chase: Behálózva


Először is nagyon szépen köszönöm az Athenaeum Kiadónak az olvasás lehetőségét!

     


Kiadó: Athenaeum
Kiadás éve: 2014.
Oldalszám: 320 oldal
Ár: 2990 Ft
Besorolás: romantikus, erotikus
Eredeti cím: Tangled
Eredeti megjelenés: 2013.

Drew sokat tud a nőkről, de nem eleget. Drew Evans igazi főnyeremény. Szívdöglesztő, rámenős, gazdag, egyszóval olyan pasi, akinek mosolyáért New York legtökéletesebb alakú hölgyei örömmel ledobnák magukról a trendi kis koktélruhát, és még nagyobb örömmel hagynák el megunt férjeiket. Ő a társasági élet központja, a cég titkos reménysége, a család mintapéldánya, de egy napon eltűnik a színről, és jó oka van rá. Állítólag lázas betegen fekszik és kúrálja magát. De ugye ezt a dumát egyikünk sem veszi be? Katherine Brooks éles eszű, állhatatos és gyönyörű. A siker érdekében mindenen és mindenkin átgázol, ha kell. Drew és Kate gyönyörű pár lehetnének. Ha nem gyűlölnék egymást minden erejükkel. Ha nem vágynának egymásra minden porcikájukkal. Vajon ki kerül ki győztesen kettőjük világraszóló párharcából? Ki engedelmeskedik kinek, ki a főnök az ágyban és ki a cégben?”

Borító: Sokat sejtető, ugyanakkor titokzatos. Bár ez nem igazán a borítóhoz tartozik, de én nem tudtam, hogy ez egy ilyen pici könyv. Egyébként nagyon praktikus, főleg utazáshoz J

Értékelés:
Az igazság az, hogy régóta szerettem volna már elolvasni a könyvet, de csak most nyílt lehetőségem rá.
Először ódzkodtam tőle, hiszen férfi szemszögből megírt erotikus regényről van szó, amit ráadásul egy női szerző tollából olvashatunk. De kellemesen csalódtam benne.
Üdítő volt férfi szemszögből olvasni egy ilyen regényt. Tény és való, Drew egy egoista pasi, akinek akkora az arca, hogy még a házba sem fér be tőle.
A történet ott kezdődik, hogy Drew influenzásként fekszik a kanapén. Persze kiderül, hogy nem influenzáról van itt szó, hanem szerelmi bánatról. Amikor becsatlakozunk a történetbe, Drew-t meglátogatja nővére, Alexandra, és egyik barátja Matthew. Elmeséli neki a történetet, s ezáltal mi is megtudjuk, hogyan ismerkedett meg Katherine Brooks-szal, majd hogyan édesgette a karjai közé, illetve mindezek után, hogyan veszítette el egy szempillantás alatt.
Láthatjuk, hogyan lesz sértett óvodásként a kanapéján ücsörgő „kisgyerek”, aki az égvilágon semmit sem tesz a lány visszaszerzéséért, csak dagonyázik az önsanyargatás mocsarában.
Szerencsére a nővére és a barátja nem vesztegetik az időt, és egy jól irányzott fenéken billentéssel elindítják azon az úton, ahol megpróbálja visszaszerezni az imádott nőt.
Drew keresetlenül laza, szókimondó stílusban meséli el mindezt, káromkodásokkal teletűzdelve. A káromkodásról jut eszembe, Mackenzie, Drew unokahúga egy haláli teremtés, aki ahányszor bácsikája káromkodik, elé tart egy befőttes üveget, amibe gyűlnek a bankók a csúnya beszédért. Lassan már a kislány egyetemi tandíjára elegendő összeg gyűlik össze.  Ötletes dolog, lehet, hogy a tesóimnál is be kéne vezetni! J
Nagyon sokat nevettem a könyv olvasása közben. Bele tudtam magam élni a szereplők helyzetébe. Oké a könyv elején Drew egy seggfej, de én akkor is kedveltem. Tetszett, ahogy szópárbajoztak egymással, ahogy piszkálták egymást Kate-tel, amikor apró kis vitáik voltak.
Kicsit zavaróak voltak a klisék: adott egy adonisz pasi, aki jóképű, pénze is van, nem mellesleg önbizalomból sincs nála hiány, bomlanak utána a nők. Aztán adott egy nő, aki életében egy pasival volt, mégis csodálatos az ágyban, és persze gyönyörű. Hát igen, általában az ilyen könyvekben ez így van. Ja és persze fergeteges a szex, na meg persze egyre jobb lesz, ahogy egyre többet vannak együtt. Igen, ez is klisés, de mindezek ellenére én nagyon jól szórakoztam az olvasása közben.
Mint már említettem, nagyon megkedveltem Drew unokahúgát, Mackenzie-t, aki egy imádnivaló kisgyerek. Nagyon imponáló volt, – és ezért plusz pontot is érdemel – ahogy Drew bánt vele. Azt hiszem egy kicsit a szeme fénye a kislány. Nagyon aranyos, ahogy naivan lát bizonyos dolgokat, aztán másik szituációkban meg teljesen felnőttesen beszél, viselkedik, na és persze a Kate-tel való találkozás után pedig rá szeretne hasonlítani és már nem hercegnő lenni.
A történet folyása nem döcögős, olvastatja magát a könyv. Érdekes, hogy miután Drew a saját hülyeségéből következően elveszíti Kate-et, mennyi mindent megpróbál, hogy visszakapja.
Drew sokat változik a történet folyamán. Bár a sztori végén is megmaradnak a beszólásai, mégis érző szívű ember lesz, aki mindent megtenne a szerelméért.
Összességében azt tudom mondani, hogy ez egy jó kis történet volt, fordulatokkal és humorral tűzdelve.

Csillag: 5/4

Kedvenc szereplő: Mackenzie és Alexandra azt hiszem

Bepillantás a könyvbe:

" - Szóval Mackenzie, eldöntötted már, hogy mi leszel, ha nagy leszel?
 - Aha. Királylány akarok lenni. Feleségül vesz egy királyfi, és palotában fogunk lakni.
Beszélnem kell a nővéremmel. A Disney-filmek veszélyesek. Ha kíváncsiak a véleményemre, elmondom, hogy szerintem rohasztó, butító agymosást végeznek.
 - Vagy mondjuk, beszállhatnál az ingatlanbizniszbe - mondom. - Akkor megveheted magadnak a palotát, és nem lesz szükséged semmiféle királyfira.
Mackenzie azt hiszi, hülyülök. Jót nevet rajtam.
 - De Drew bácsi, hogy lesz kisbabám, ha nincs királyfi?"

"Hiszen én egy Porsche vagyok, (...) ő meg egy ócska pickup!"

"Szeretnék teát meg zsepit vinni neki, ha beteg, szeretném tudni, mitől van az a kis heg az állán, és fél-e a pókoktól. Meg azt is, hogy miről álmodik éjjelente. Mindent. (...) Csak Kate-tel akarom átélni."

" - Kis szívem - mondom neki -, most nagy szívességet tettél Drew bácsinak. Bármit szeretnél karácsonyra, csak mondd ki és máris a tiéd. És tényleg bármit kívánhatsz. 
Tágra nyílik a szeme. A nővéremre pillant, majd konspiratívan a fülembe súgja:
 - Kaphatok egy pónit?"


5 dolog, amit szerettem benne:

1.      A könyv stílusa
Könnyed, szellemes, közvetlen hangvétel, ami párosul azzal, hogy Drew időnként közvetlenül hozzánk olvasókhoz szól, amik fergetegesek. Néha ilyen tréningen éreztem magam, ahol a férfiakról oktatnak és közben rengeteget nevetek.

2.      Humor
Konkrétan volt, hogy már azt hittem felkeltem a családomat a kacagásommal.

3.      A versengés Drew és Kate közt.
Amikor Drew édesapja megbízza Drew-t és Kate-et, hogy mindketten készüljenek egy prezentációval egy nagyon fontos ügyfélnek. Persze Drew ebben is csal, először nem is akarja megmondani Kate-nek, hogy számára is nagy tét forog kockán, de aztán persze kiborul a bili. És akkor elkezdődik a versengés, ami irtó muris.

4.       A szócsaták Drew és Kate közt
Már említettem az értékelésemben is, hogy nagyon szerettem ezeket a részeket.

5.       Férfi szemszög
Nemcsak férfias stílusban olvashattuk a történetet, de a pasikban lezajló, pontosabban Drew-ban lezajló érzelmekről is képet kaphattunk, ami nekem nagyon imponáló volt. Hiszen általában a többi könyvben mindig csak a női lélekre

   

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vi Keeland - Penelope Ward: Nagyképű öltönyös

Könyvadaptációs ajánló 10. rész - Ifjúsági

Harry Potter & Legendás állatok - Útmutató a varázslóvilághoz