LOL könyvek



Kicsit féltem ezektől a LOL könyvektől, de kellemesen csalódtam bennük. 
Ez volt az első LOL könyv, amit olvastam. Amikor beszereztük a könyvtárba, beleolvastam  a kellős közepébe, és egyszerűen azt mondtam, vizsgaidőszak ide vagy oda, de nekem ezt el kell olvasnom. Kikölcsönöztem magamnak és még aznap este belevetettem magam az olvasásába.
Jó volt egy kicsit valami újat olvasni. Azt hittem, nagyon tinisek lesznek ezek a könyvek, de nem. 
Előtte sok természetfeletti fantasy könyvet olvastam, úgyhogy jó volt egy kis hétköznapi sztorit a kezembe venni.

Alapsztori: egy LÁNY - hangsúlyozom, lány - aki a gimis focicsapat(amerikai foci) kapitánya és akinek a fiúk nem mondanak ellent. A legjobb barátja Henry. A csapattársai nem nőként tekintenek rá. De akkor jön egy srác, aki megdobogtatja a szívét, ugyanakkor ugyanazon a poszton játszik, mint a lány. A dolgok persze bonyolódnak és kiderül, hogy Henry szerelmes a lányba. 

Én végig a legjobb barátnak drukkoltam és végre az "én pasim" nyert :) Aranyos és vicces sztori, tele érzelmekkel. Érdemes elolvasni.




Ez a könyv volt a második választás. A barátnőmmel megbeszéltük, hogy együtt kezdjük el olvasni ezt a könyvet, mert ő nagyon kíváncsi rá. Én is sok jó kritikát olvastam róla, így hát igent mondtam.
Mit mondjak, nagyon vicces volt. Sokat nevettem közben, és abszolút nem éreztem túlontúl tinisnek.
Érdekes volt, hogy az ember mi mindenre képes egy-egy szituációban. És mi lesz a következménye annak, ha valaki betéved egy rocksztár kabinjába, aki mellesleg egy adonisz :) 


Talán ez tetszett a három közül a legjobban, de lehet, hogy csak azért mondom ezt, mert még mindig a hatása alatt állok, hiszen nemrég fejeztem be az olvasást.
A legjobb barát összetöri a lány szívét, mert visszautasítja annak szerelmét. Eddig egy szokványos történet, hiszen minden nap megesik a világban az ilyen. Innentől kezdve viszont abszolút nem szokványos a sztori. A legjobb barát bátyja részt vesz egy kísérletben, ami azt kell, hogy bizonyítsa, az összetört szív gyógyulása megegyezik a gyász fázisaival. Persze közben a lány beleszeret a legjobb barát bátyjába, aki idő közben az egyik legjobb barátja lesz és ledönti az iskolai "kasztok" közti falakat a lány kedvéért. Ő lesz a herceg fehér lovon. Persze a lány nem jön rögtön rá az érzéseire a fiúval kapcsolatban, ahogy az lenni szokott.

Összegzésképp: csúcs szuperek ezek a könyvek és reményeim szerint a többit is olvashatom majd :) 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Harry Potter & Legendás állatok - Útmutató a varázslóvilághoz

Könyvadaptációs ajánló 10. rész - Ifjúsági

"A te lelked a kedvencem az egész világon" - Sarah Adams: Csalóka szerelem